حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:EMPIRE,ترانه ای از SHAKIRA

Take off all of your skin

تمامت رو دربیار [و کنار بذار]

And brave when you are free

و وقتی که آزاد شدی شجاع باش،

Shake off all of your sins

همه ی گناهانـت رو بتکون،

And give them to me

بده ـشون به من

Close up, lemme back ye

و راه برگشتـشونـو ببند،بزار من ازـت حمایت کنم

I wanna be yours, wanna be your hero

من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats

و قلب من

Like the empire of the world unite

مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night

تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

And you touch me

و تو منـو لمس میکنی

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

I will follow you down wherever you go

من دنبالـت هر جا که بری،حتی اگه سقوط کنی،میام

I, I’m baby I’m bound to you and do you know

من،من عزیزم به تو وابسته ـم،و خودت اینـو میدونی؟

Closer, pull me in tight

نزدیکـترم کن، در آغوشم بگیر

I wanna be yours, wanna be your hero

من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats

و قلب من

Like the empire of the world unite

مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night

تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

And you touch me

و تو منـو لمس میکنی

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

I’m just gonna raise my head

فقط سرـمو بلند میکنم،

Welcome to the final end

به آخرین سرانجام خوشامد میگم

And I’m gonna fight

و میجنگـم

I’m just gonna raise my head

من سرـمو بلند میکنم

And hold you close

و تو رو نزدیک خودم نگه میدارم؛

Like the empire of the world unite

مثل امپراطور جهان متحد

I wanna be yours, wanna be your hero

من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats

و قلب من

Like the empire of the world unite

مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night

تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive

ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe

و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

And you touch me

و تو منـو لمس میکنی

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ...

And I’m like Oooo Oooo

و من اینجوری میشم ... 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکیرا,اینجا کلیک کنین. 

 *بالاخره شکیرا خانم وقت کرد و به کار اصلیش(موسیقی) رسید!  

 *شکیرا اول سعی کرد مخ تنیسور معروف اسپانیا رو بزنه!نشد!رفت سراغ  

بارسا!.

 *اولین آلبوم شکیرا رو یادتونه؟رگه هایی از عربی افریقایی توش بود.دیوونه ش  

شدم! 

 *آلبومی رو هم چن سال پیش داد که رگه هایی از امریکای جنوبی توش بود. 

اونم عالی بود! 

 *چند کلمه رو مجبور شدم حذف کنم.ببخشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
(*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕) یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ق.ظ http://rahmat14.blogfa.com

دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیت ها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
با خوبی ها و بدی ها، هرآن چه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊ 
┊   ✿✿


خدایا دستم به آسمانت نمی رسد

اما تو که دستت به زمین می رسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود بالا ببر

و هر آنچه آرزو دارند برآورده کن.

سالی توأم با سلامتی و سعادت برایتان آرزومندم
.
.
سلام دوست عزیز و بزرگوار

سپاس از حضور ِ پر مهرتان

سال نو بر شما و خانوادۀ گرانقدرتان مبارک
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊ 
┊   ✿✿


امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن، من هم بهشون دادم، یکی خوشبختی، یکی موفقیت ،
ان شاءالله تو سال جدید هر روز میان سراغت
.
★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★     
★ * ♥  ★ *     ★ *   ★     ★  ♡  *    ★          ☆    ♡      ★  *  ★   ♥ *   ☆ ★  * * ★ *  ☆  ★   ♥   *   ★     ★ 
 ★  * ♡   ☆         ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ * ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★   ♡ ★

فرزانه یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام نوروزتون پیروز
یکی از صداهای تاثیر گذار صدای شکیراست با اون ته خشونتی که امیخته با لطافت هست من از اهنگی که برای جام جهانی خونده بود عاشقش شدم گویی کهنگی نداره

teenager پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ق.ظ

I teally love this song makes me more brave and free
Thakn you but I translate it on another like it
تمام سنگینت رو از دوشت بزار کنار
ووقتی که رها شدی دلیر باش
تمام گناهانت رو از خودت بتکون
وبه من واگذارشون کن
راهشونو سد کن و بزار من به نزدت بازگردم
من میخوام ازآن توبشم
میخوام دلاور توبشم
وقلبم به تپش ادامه میده
مانند امپراطوری های جهان متحد میشه باهات
ماسرزنده وسرشار از انرژی هستیم
وستاره ها عشق رو بر جهان میکنند
توهرشب آتش سرکش منی
ماسرشار از زندگی وانرژی هستیم
وستاره هاعشق روبدبرجهان نقدیم میکنند
وتومنو نوازش کنی
ومن اینجوری میشم واینجوری میشم
اوههععههههعههه
ومن اینجوری میشم اوهههههههههههه
من هرجایی که بری دنبالت خواهم کرد
من من به تووابسته شدم عزیزم
وتواینو میدونی
منو به خودت نزدکیتر کن
من میخوام ازآن توباشم
میخوام دلاور توباشم
وقلبم به تپش ادامه میده
مانند امپراطوری های جهان با تو متحدمیشه
ماسرشار از انرژی وزندگی هستیم
وستاره ها عشق را به جهان تقدیم میکنند
ماسرزنده وسرشار از انرژی هستیم
وتومنو نوازش میکنی
ومن این حس رو پیدا میکنم این حس رو
اوههههههههههههه
ماسرشار ازانرژی وزندگی هستیم
اوههههه ومن همچین حسی پیدا میکنم
من تنها سرم رو بالا میبرم
خوش اومدین به آخرین لبه
ومن سقوط خوهم کرد
من ففط سرم روبلند میکنم و
تورو به خودم نزدیک میکنم
مانند امپراطوری های جهان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد