حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BEAUTIFUL,ترانه ای از ENRIQUE IGLESIAS FT.KYLIE MINOGUE

Love like no other

Our world around, could fall apart

But we had each other

Saw you walking, you were smiling

And it hit me like the first time

Feels like yesterday, has come and go

But nothing's changed, when I look at you

یه زمانی بود که " تو و من" ی وجود داشت

عشقمون مثل بقیه نبود

ممکن بود دنیای اطراف مون نابود بشه، اما مهم نبود

چون ما همدیگه رو داشتیم

هر دفعه راه رفتن یا خنده ات رو می دیدم

درست مث همون بار اول روی من تاثیر میزاشت

انگار همین دیروز بود! اومد و رفت

اما وقتی به تو نگاه میکنم انگار که هیچ چیزی عوض نشده.

You, you are so beautiful

You, you are so beautiful

You're my eyes

I just want you to know

That after all this time

You're still the one

تو خیلی زیبایی...

در چشم من 

فقط میخوام اینو بدونی که

بعد از این همه مدت

هنوز هم تو تنها عشق منی.

Still hurts sometimes

Love on the line

But we said forever

Say it all, through the storms

But we had together

And now

I just want you to know

That after all this time

You're still the one

هنوز هم دردناکه که گاهی

عشق مون در خطر باشه

اما ما همیشه میگفتیم

همیشه ؛ در طوفان ها

همدیگه رو داریم

و حالا

فقط میخوام اینو بدونی که

بعد از این همه مدت

هنوز هم تو تنها عشق منی.

You, you are so beautiful

You, you are so beautiful

You're my eyes

I just want you to know

That after all this time

You're still the one

You, you are so beautiful

You, you are so beautiful

You're my eyes

I just want you to know

That after all this time

You're still the one

You, you are so beautiful

You, you are so beautiful 

 

 *برای دونستن بیشتر از انریکه,اینجا کلیک کنین. 

 *برای دونستن بیشتر از کایلی,اینجا کلیک کنین. 

 *دیوونه شم(انریکه)!خیلی ساده! 

 *ترانه ی بالاموس و آدیکتد(معتاد) رو ازش خیلی دوس دارم. 

 * ترجمه ی ترانه ی معتاد رو قبلا تو وب گذاشته بودم.

 *نمی گم بیشتر از پدرش خولیو,ولی لااقل در سطح اون موفق بوده! 

 *همسرش,آنا کورنیکوا,تنیسور مشهور روسیه ست! 

 *تا همین الان هم ازدواجشون رو نه تائید کردن و نه تکذیب! 

 *از کایلی خوشم نمی یاد! 

 *منو یاد مدونا می ندازه!

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.smsbashi.com/

با سلام
خواستار تبادل لینک با شما هستیم.
در صورتی که تمایل به تبادل لینک دارید سایت ما را با نام
پیامک
لینک نمایید و اعلام نمایید تا با افتخار شما را لینک کنیم
یا ما ابتدا شما را لینک میکنیم
تفاوتی ندارد
با تشکر
نازنین
مدیریت اس ام اس باشی
www.smsbashi.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد