حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آشفتگی من!...

 آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای.از این آشفته ام  

که دیگر نمی توانم تو را باور کنم...! 

 

                                                                        فریدریش نیچه 

 

 *برای دونستن بیشتر از نیچه,اینجا کلیک کنین. 

 *تو ایران بیشتر به عنوان فیلسوف می شناسنش. 

 *اما شعراش بسیار زیباست. 

 *عاشق فرهنگ و تاریخ ایران بود. 

 *کتابی داره به نام "چنین گفت زرتشت". 

 *حافظ رو هم خیلی دوس داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

نامش برف بود
تن‌اش، برفی
قلب‌اش از برف
و تپش‌اش
صدای چکیدن برف
بر بام‌‌های کاه‌گلى …
و من او را
چون شاخه‌‌یی که زیرِ بهمن شکسته باشد
دوست می‌داشتم.

بیژن الهى

+ایـــــــــــــــــــــــــول..........عااااااااااالیه.........

سیما جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

رفیق راهی و از نیمه راه می گویی
وداع با من بی تکیه گاه می گویی
میان این همه آدم، میان این همه اسم
همیشه نام مرا اشتباه می گویی
به اعتبار چه آیینه ای، عزیز دلم
به هرکه می رسی از اشک و آه می گویی
دلم به نیم نگاهی خوش است، اما تو
به این ملامت سنگین، نگاه می گویی؟
هنوز حوصلهء عشق در رگم جاری است
نمرده ام که غمت را به چاه می گویی

سیما جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

اما
با این همه
تقصیر من نبود
که با این همه...
با این همه امید قبولی
در امتحان سادهْ تو رد شدم
اصلاً نه تو ، نه من!
تقصیر هیچ کس نیست
از خوبی تو بود
که من
بد شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد