حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نباید نوشت!...

 حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هرکسی به اندازه ی حرف  

هایی است که برای نگفتن دارد .و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن,و  

من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی که باید قلم را بشکنم و دفتر را  

پاره کنم و جلدش را به صاحبش پس دهم و خود به کلبه ی بی در و پنجره  

ای بخزم و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت!

 

                                                                             دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین. 

 *دقت کردین؟:واسه نکته ی بالا,برای بعضی به نام کوچیک می نویسم 

و می گم اینجا کلیک کنین,ولی بعضی شخصیت ها چنان ...(از چه واژه 

ای استفاده کنم منظور رو برسونه؟!) که نمی تونی!مثلا بنویسی برای 

دونستن بیشتر از علی ...! 

 *اول راهنمایی,کتاب کویر! 

 *"و حرف هایی هست برای نگفتن!".این جمله ی دکتر رو دیوونه شم! 

 *گفتگوهای تنهایی رو حتما بخونین.مابقی به انتخاب خودتون! 

 *انقد از این کتابا تو ذهنم دارم!جدی می گم!شاید یه روزی...!یه جایی...!

نظرات 5 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

سلام دوستم رفتم .....اومدم........
البته دوباره میخام برم.............زود میام ........

shiva سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

” بــه تــنـهـایــی عــادتــ کــرده ام
مــثـلــ درخــتـیــ خــشـکـیـدهــ
بــهــ بـی بـــرگــی … ! ”

+سلام حس سبز...عالی بود...انتخابتون فوق العاده س...

لیلی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام بر شما.
خوبی ،خوشی...؟
خوب بودی بهتر شدی...
خیلی متن قشنگی بود.
من عاشق حرفای نگفتم...

ZaHяД پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

asheghe dr shariatiam vaghean
doros migin

shiva جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

بگذار کسی نداند
که چگونه من به جایِ نوازش شدن، بوسیده شدن، گزیده شده‌ام !

احمد شاملو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد