حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HUMAN,ترانه ای از CHRISTINA PERRI

در حال پخش از وب:

[Verse 1:]

I can hold my breath

من میتوانم نفسم را نگه دارم

I can bite my tongue

من میتوانم زبانم را گاز بگیرم

I can stay awake for days

من میتوانم برای روز ها بیدار بمانم

If that’s what you want

اگر چیزی باشد که تو می‌خواهی

Be your number one

شماره یک تو باشم

I can fake a smile

من میتوانم به دروغ لبخند بزنم

I can force a laugh

من میتوانم مجبور به خنده بشم

I can dance and play the part

من میتوانم برقصم و بخشی بازی کنم

If that’s what you ask

اگر چیزی باشد که تو میخواهی

Give you all I am

تمام هستم را به تو بدهم

I can do it

من میتوانم این را انجام بدهم

I can do it

میتوانم انجامش بدهم

I can do it

[Chorus:]

But I’m only human

اما من تنها یک انسان هستم

And I bleed when I fall down

و خونریزی میکنم وقتی که سقوط میکنم

I’m only human

من تنها یک انسان هستم

And I crash and I break down

و سقوط میکنم و درهم میشکنم

Your words in my head, knives in my heart

کلمات تو در سر من، چاقو ها در قلب من

You build me up and then I fall apart

تو مرا ساختی و سپس من درهم شکستم

I’m only human, yeah

من فقط یک انسانم، آره

[Verse 2:]

I can turn it on

من میتوانم آن را روشن کنم

Be a good machine

یک ماشین خوب باشم

I can hold the weight of worlds

من میتوانم وزن دنیا ها را نگه‌دارم

If that’s what you need

اگر این چیزی هست که نیاز داری

Be your everything

همه چیز تو باشم

I can do it

میتوانم انجامش بدهم

I can do it

I’ll get through it

بطریقی بدست خواهم آورد

[Chorus:]

But I’m only human

And I bleed when I fall down

I’m only human

And I crash and I break down

Your words in my head, knives in my heart

You build me up and then I fall apart

I’m only human, yeah

[Bridge:]

I’m only human

I’m only human

Just a little human

فقط یک انسان کوچک

I can take so much

من میتوانم بگیرم خیلی زیاد

Until I’ve had enough

تا اینکه به اندازه کافی داشته باشم

[Chorus:]

Cause I’m only human

چون من فقط یک انسانم

And I bleed when I fall down

I’m only human

And I crash and I break down

Your words in my head, knives in my heart

You build me up and then I fall apart

 Cause I’m only human, yeah

 

 منبع:http://www.parslyrics.ir/

 

 *زندگی نامه ش تو نت نبود که بذارم!

 *خیلی دوسش دارم!

 *چنتا ترانه ای که ازش شنیدم همگی زیبا بودن.

 *کلیپ این ترانه رو حتما ببینین!تو یه فضای بسته ست و وقتی نور کم و 

زیاد می شه می بینیم که هر دفعه جایی از بدنش حالت آدم آهنی داره!

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیای اقتصاد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ http://newdeal.blogfa.com

سلام.وب پر محتوایی دارید.افرین

افتخار ما هم اینه که پویاترین وبلاگ اقتصادی متعلق به ماست
هر آنچه از علم که اقتصاد تصورش میکنید در وب ما میتونید پیدا کنید
برای لینک شدن کافیه ما رو لینک کنید و بهمون اطلاع بدید تا با افتخار لینکتون کنیم
منتظر حضور شما وبلاگنویس عزیز هستیم

طناز یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://nabz2.blogfa.com

پیشنهاد میکنم بقیه آهنگاشو هم گوش کنید

a thousand years
who do you think you are

هرچند human از همه بهتره

الناز شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:16 ب.ظ

ممنون بابت متن..خیلی خوب بود.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد