حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SKYSCRAPER,ترانه ای از DEMI LOVATO

Skies are crying, I am watching

آسمون داره گریه میکنه و من تماشا میکنم

Catching tear drops in my hands

دونه های اشکشو توی دستام میگیرم

Only silence as it’s ending

فقط سکوت درحالی که همه چیز داره تموم میشه

Like we never had a chance

انگار هیچ وقت فرصتی نداشتیم

Do you have to make me feel like There’s nothing left of me?

باید کاری میکردی که حس کنم هیچی ازم باقی نمونده؟

You can take everything I have

میتونی هرچیزی که دارمو بگیری

You can break everything I am

میتونی هرچیزی که هستمو بشکنی

Like I’m made of glass

انگار من از شیشه درست شدم

Like I’m made of paper

انگار از کاغذم

Go on and try to tear me down

ادامه بده و سعی کن منو نابود کنی!

I will be rising from the ground

من دوباره از زمین بلند میشم

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

As the smoke clears, I awaken

وقتی دود پخش میشه بیدار میشم

And untangle you from me

و تو رو از خودم جدا میکنم

Would it make you feel better To watch me while I bleed?

تماشا کردن من که زخمی هستم باعث میشه حس بهتری داشته باشی؟

All my windows still are broken

همه ی پنجره هام شکسته ن

But I’m standing on my feet

ولی من هنوز رو پاهام ایستادم

[Chorus repeat]

Go run, run, run

برو و فرار کن

I’m gonna stay right here,

من همینجا وایمیسم

Watch you disappear

و ناپدید شدن تو رو تماشا میکنم

Yeah, oh Go run, run, run

برو و فرار کن

Yeah, it’s a long way down

آره اینجا از پائین خیلی دوره

But I am closer to the clouds up here

ولی من این بالا به ابرا نزدیک ترم… 

 

منبع:http://www.mihanlyrics.com/ 

 

 *برای دونستن بیشتر از دمی,اینجا کلیک کنین.  

 *خیلی این ترانه رو دوس دارم. 

 *چنتا ترانه بیشتر ازش نشنیدم.ولی تو همین چنتا هم میشه فهمید 

خواننده ی خوبیه! 

 *حرارتی که توی صداش هست,مصنوعی نیست! 

 *حتما زندگی نامه ش رو بخونین(واستون چند خط بالاتر گذاشتم!).من 

الکی توصیه نمی کنم! 

 *متاسفانه چند وقته با مایلی سایرس می پلکه و با هم مواد هم زدن! 

خدا کنه مایلی خرابش نکنه(مایلی جان بی زحمت با همون ویز باش!چکار  

به دمی داری؟!وووووووووووووووووووولا!)!

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

کولی ها چمدان سفر ندارند.
کوچی ها سقفی بر سر ندارند.
پرستوها مرزها را نمی شناسند .
اما کولی ها و کوچی ها و پرستوها در سفر همراه دارند.
همراهان. بیشماران.
قاصدک ها تنها سفر می کنند.
من پای سفر ندارم. دلی هم ندارم تا قوی دارمش .
من باز هم به سفر می روم...
یادت می آید؟
می گفتی خانهُ باد در گودی دستهای رنگ پریده و پشت رگهای آبی بازوان من است .
می دانی؟
دیگر فرقی هم نمی کند.
دستهایم یادگار بی خانمانی منند اما هنوز توان آن را دارند که اشکی را از گونه ای پاک کنند.
حالا هم دوباره وقت رفتن است جان دلم ...
سلام مرا به خدایت که نگهدار توست برسان...

shiva دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

از یک جایی به بعد فاصله دیگر دور نیست ، درد است ، نزدیک است !

+من عاشق این آهنگم...مرسی.........

حسین سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

دمی جان رو بسیار بسیار دوست میداریم
ممنون از ترجمه ترانه :)

teenager پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ق.ظ

I trally like this song that teardrops are on my own
I wish there is someone to catch them not the cold ground

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد