حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عکس هفته:LOOKING OUT FROM THE ICE CAVE,عکسی از PAUL PLUSKWIK

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

آمدند
دوباره ابرها آمدند
و چتر ، در سیاهی چند ماه فراموشی
دوباره به من فکر می کند
به جاده هایی که هنوز به دنیا چسبیده اند
به غربتی که میان کلمات و سفر
چه قدر سنگین
مرا به راه می برد
تو رابه خانه می آورد
در این سفر که ماه سفید است
و آسمان که همان آبی بود
وقتی از نیمه ی مرطوب ماه بر می گردم
وقتی از ماه شبانه ی خیس
که به چشم کودکان چسبیده می آیم
چه قدر کنار پنجره برایت
می آورم
چه قدر راه نرفته برای سفر
در این سفر
میان سنگینی کلمات
به پروانه ها فکر می کردم
که دور کودکی های از مدرسه تا جاده های جهان چرخیدند
در این سفر
چه قدر رها می شوم
نه اینکه من از غربت کلمات
که تمام دنیا از من رها می شود
حالا که خوب
از
نیمه ی مرطوب ماه
به دنیا نگاه می کنم
این همه شهر که هر روز ، ناخواناتر می شوند
این همه آدم که عصرها ، بی نام به خانه بر می گردند
چه قدر بی پروانه و کودکی
چه قدر بی زمزمه و چتر
به راه همین طور ، نمی دانی تا کجا افتاده اند
به شهرهای همین طور ، نمی دانی تا چه وقت
بزرگ می روند
و ایندنیا ، همیشه به دست های ما چسبیده است
نگاه کن
دوباره ابرها آمدند

آرتمیس شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

باید بگم تصویر بسیار زیبایی هستش

آرتمیس شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

دمها مثل پاییزند

به سادگی یک سلام تا سلامی دیگر

رنگ عوض می کنند....!

اما من زمستان می مانم...!

شاید کسی دوستم نداشته باشد...

اما یک رنگم و بی ریا...

kami یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام دوست عزیز یه سوال داشتم این تصاویر رو از کجا میگیری میشه اسم سایتشو بگی>
؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد