حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دقایقی در زندگی!

دقایقی در زندگی هست 

که دلت برای کسی آنقدر تنگ می شود 

که می خواهی او را 

از رویاهایت بیرون بکشی و 

در دنیای واقعی بغلش کنی. 

 

                                                                 گابریل گارسیا مارکز 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارکز,اینجا کلیک کنین. 

 *مارکز و کوئلیو تاثیرگذارترین های امرکای جنوبی هستن. 

 *صد سال تنهایی! 

 *بخشی از عمرش رو به تبعید گذروند. 

 *وقتی شنیدم که گابریل به زوال عقل دچار شده.برای منی که ادبیات  

امریکای جنوبی رو با گارسیا(و بعد پائولو کوئلیو) کشف کردم,برای منی که  

صد سال تنهایی,مونس تنهایی هام بود,با از عشق و شیاطین دیگر نوجوانی  

کردم و گزارش یک ادم ربایی,ذهنم رو باز کرد(!),سخته باورش.سخته!  

 *در مورد مطلب "بهش می گی؟!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن نژاد پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://payame1.blogfa.com

سلام
این جمله گابریل گارسیا بسیار دلنشین و حقیقی بود
قلب من به مرزی رسیده است که از آن
ترنم جهان بر می‌خیزدو فرو می‌نشیتد:
آنجا که بیرق‌هایی پنهان در آسمان به اهتزاز آمده اند
کبیر می‌گوید:
“قلب من می‌میرد
اگرچه همیشه زنده است” کبیر

faezeh.r جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://dokhmalhha.blogfa.com

سلام
لینک شدی
منم بلینک
مر30.....

آرتمیس شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

ای معنی انتظار یک لحظه بایست

دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟

برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

پنل پبامک شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

Vبا سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد