حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فاجعه!...

 فاجعه سه نام دارد:باران,مدرسه و عشق.باران کودکان را از پارک ها 

دور می کند.مدرسه هم بلایی شبیه به باران است:پرنده های هم 

سن و سال مرا پراکنده می کند,محوطه ی بازی را در ساعاتی ثابت, 

خالی می گذارد.و سرانجام عشق. 

 

                                                                                    کریستین بوبن 

                                                                                         دیوانه وار 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین این کتاب دوست ناباب 

من بوده! 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *تو ایران به اسم دیوانه بازی هم چاپ شده. 

 *در مورد مطلب "بهش می گی؟!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 6 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

به دیدارم بیا هر شب، در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند
دلم تنگ است
بیا ای روشن، ای روشن‌تر از لبخند
شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی‌ها
دلم تنگ است
بیا بنگر، چه غمگین و غریبانه
در این ایوان سرپوشیده، وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده‌ام با این پرستوها و ماهی‌ها
و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی
بیا ای همگناه ِ من درین برزخ
بهشتم نیز و هم دوزخ
به دیدارم بیا، ای همگناه، ای مهربان با من
که اینان زود می‌پوشند رو در خواب‌های بی گناهی‌ها
و من می‌مانم و بیداد بی خوابی
در این ایوان سرپوشیدهٔ متروک
شب افتاده ست و در تالاب ِ من دیری ست
که در خوابند آن نیلوفر آبی و ماهی‌ها، پرستوها
بیا امشب که بس تاریک و تن‌هایم
بیا ای روشنی، اما بپوشان روی
که می‌ترسم ترا خورشید پندارند
و می‌ترسم همه از خواب برخیزند
و می‌ترسم همه از خواب برخیزند
و می‌ترسم که چشم از خواب بردارند
نمی‌خواهم ببیند هیچ کس ما را
نمی‌خواهم بداند هیچ کس ما را
و نیلوفر که سر بر می‌کشد از آب
پرستوها که با پرواز و با آواز
و ماهی‌ها که با آن رقص غوغایی
نمی‌خواهم بفهمانند بیدارند
شب افتاده ست و من تنها و تاریکم
و در ایوان و در تالاب من دیری ست در خوابند
پرستوها و ماهی‌ها و آن نیلوفر آبی
بیا ای مهربان با من!
بیا ای یاد مهتابی!

منصور چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... عشق فقط یک احساس نیست عشق یک فعل است.

از حضور شما و نظر زیبایتان بی نهایت ممنونم

[گل]

ملیح سا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://tanhayieporhayaho.blogfa.com/

دست های خالی ام

به شعر ناسروده ای می مانند

که شاعرش مرده است

چمدان هائی

که پر از گریۀ بارانند !

☺ you ♥& i☻ چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://mnforever.blogfa

گردنم درد میکند!

از همان وقتى که

همه چیز را به گردن من انداختى!

دوست نداشتنت را

بى توجهى هایت را

رفتنت را ...!

faezeh.r پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ http://dokhmalhha.blogfa.com

انصاف نیست …

دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی …

و آنقدر بزرگ باشد …

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی …....

سلام
خوش حال میشم بیای وبم......

آرتمیس شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ،
که برای بیان کردن "دوستت دارم"نیاز به قسم خوردن نبود . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد