حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شعری برای دختران!...

همه ی دختران باید 

شعری داشته باشند، 

که برای آنان نوشته شده باشد 

حتی اگر لازم باشد برای این کار 

آسمان به زمین بیاید. 

 

                                                                        ریچارد براتیگان 

 

 *برای دونستن بیشتر از ریچارد,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعارش واقعا زیباست. 

 *از دوستان نزدیک و صمیمی جان نیومن و پل مک کارتنی. 

 *ازش قبلا کلاه کافکا رو خونده بودم. 

 *در مورد مطلب "منتها!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
sami پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

daqiqan manzooresh chie.....chra bayad bara khodeshon sheer dashte bashan

shiva جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

پیدا کردن 
کسی که بهت بگه دوستت دارم 
سخت نیست 
پید ا کردن 
کسی که ثابت کنه دوستت داره 
سخته ...

+واقن همینطوره...بـــــــــــــــــــــــاید

آرتمیس جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار
دلتنگیهایم قدم بزنم
در این خیابان
که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست

نه ...

مسیر من با شما یکی نیست
از سرعت خود نکاهید
من آداب دلبری را نمی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد