حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چین و چروک اضافی!...

 سیپریانو آلگور داخل شد،دخترش را بوسید و به دستشویی رفت.خود  

را در آینه نگریست و هیچ چین و چروک اضافی در صورتش ندید.با خود  

گفت:"درونم چروک خورده ...". 

 

                                                                          ژوزه ساراماگو 

                                                                               دخمه 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژوزه,اینجا کلیک کنین. 

 *آینده ست که مهم تره! 

 *کتاب "عشق ممکن" ش رو هم خیلی دوس دارم. 

 *من اول بار اسمش با کتاب "بالتازار و بلموندا" به گوشم خورد. 

 *در مورد مطلب "منتها!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

در تو صیادی است
با آب و دانه
و هزار چاقوی تیز
و در من
حماقتی گنجشک وار
که آسوده ام می کشاند
بر بام تو

آرتمیس جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد