حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زمان!...

 زمان حتم یک زن است،زیرا همه چیز در آن و با آن حیات می یابد،شاید 

حوا هم همان زمان بود که با ورود به عالم بی زمان آدم و عدن،همه چیز 

را به سمت و سوی دیگری کشاند.نه زمان مرد است.زمان قادر و مسلط 

است،سلطه گر و ویرانگر است.

 

                                                                   بلقیس سلیمانی

                                                                      بازی آخر بانو

 

 *برای دونستن بیشتر از بلقیس,اینجا کلیک کنین.

 *خوندن مطلب "شلاق مکرر خاطرات!..." خالی از لطف نیست!

 *بالاخره کدومش؟!
  
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد بذلی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://sibezendegi.blogfa.com/

به عقربه های ساعت نگاه می کنم،
به صفحه های ورق خورده ی تقویم نیز هم!
دیر زمانیست که سرعت گذر دقایق و روزها را صد چندان حس می کنم! نه تلخ و نه شیرین!
انگار برایم فرقی نمی کند پاییز باشد یا بهار!
فصل آتش باشد یا فصل زمهریر!
سرد و گرم، دلنواز و روح گداز،
هرچه باشد می گذرد و چون می گذرد غمی نیست...


امیدوارم لحظات حیات تان سرشار از آرامش وسرزندگی باشدحق پناهتان
منتظر حضور سبزتان هستم[گل]

آرتمیس جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

ای کاش شبانگاه که می شد
این پنجره تا صبح سحر باز نمی ماند
حسرت زده ای بر لب این پنجره ای کاش
با یاد دو چشمان تو آواز نمی خواند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد