حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

افکار تاریک!...

 در هوای بارانی که از زنندگی رنگها و بی حیایی خطوط اشیا می کاهد، 

من یک نوع آزادی و راحتی حس می کردم و مثل این بود که باران افکار  

تاریک مرا می شست. 

 

                                                                         صادق هدایت 

                                                                             بوف کور 

 

 *برای دونستن بیشتر از هدایت,اینجا کلیک کنین. 

 *قبول دارم که نوشته های هدایت تلخه,ولی بی انصافی بود که در این

وب,نوشته ای از هدایت نباشه! 

 *خوبه که گاهی هم به مرگ فکر کنیم!این طوری شاید کم تر نقش  

آدم بده رو بازی کنیم! 

 *در مورد مطلب "ببخشید لیوان!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

اگر مرا دوست نمی‌داری
دوست نداشته باش
من هرطور شده
خودم را ازین تنگنا نجات می‌دهم

اما دوست داشتن را فراموش نکن
عاشق دیگری باش
این ترانه نباید به پایان برسد
سکوت آدم‌ها را می‌کشد

این چشمه نباید بند بیاید
میخک‌هایی که در قلب‌ها شکوفا شده‌اند
از تشنگی می‌خشکند
اگر دوست‌داشتن را فراموش نکنی
تمام زیبایی‌ها را به یاد خواهی آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد