حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

رحم کن!...

تو در سکوت شب 

به دیدار معشوقه ات روانی 

و از شیرینی حضورش خشنود 

این تن همواره 

قربانی جگرسوز وصل و هجران است. 

این,ای نفس من,شکنجه ی تلخی است. 

 

رحم کن به من ای نفس من. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست. 

 *در مورد مطلب "خیال می کنی زنده ای!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتمیس پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

روزهایی که بی تو می گذرد
گرچه با یاد توست ثانیه هاش
آرزو باز میکشد فریاد
در کنار تو می گذشت ایکاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد