حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LOVE ME AGAIN,ترانه ای از JOHN NEWMAN

:در حال پخش از وب 

Know I’ve done wrong,

I left your heart torn

Is that what devils do

Took you so low,

Where only fools go

I shook the angel in you

میدونم اشتباه کردم

قلب زخم خوردتو رها کردم

این کاریه که شیاطین میکنن ؟

خیلی دست کم گرفتمت

جایی که فقط احمقا میرن

فرشته ی درونتو آزردم

Now I’m rising from the ground

Rising up to you

Filled with all the strength I found

There's nothing I can’t do!

حالا ار زمین بلند شدم

بلند شدم تا به سمتت بیام

با تمام نیرویی که به دست آوردم

کاری نمیتونم انجام بدم

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

Can you love me again?

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

It’s unforgivable,

I stole and burnt your soul

Is that what demons do?

They rule the worst of me

Destroy everything,

They bring down angels like you

غیرقابل قبوله

روحتو دزدیدمو نابود کردم

این کاریه که اهریمنا انجام میدن ؟

اونا بدترین کارام بود

همه چیو خراب کردم

اون کارها فرشته ای مثل تو رو زمین زدن

Now I’m rising from the ground

Rising up to you

Filled with all the strength I found

There's nothing I can’t do!

حالا ار زمین بلند شدم

بلند شدم تا به سمتت بیام

با تمام نیرویی که به دست آوردم

کاری نمیتونم انجام بدم

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

Can you love me again?

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

I told you once again,

Do this again, do this again oh lord

I told you once again,

Do this again, do this again oh no

یه بار دیگه بهت گفته بودم

یه بار دیگه انجامش بده ، یه بار دیگه انجامش بده ارباب من

یه بار دیگه بهت گفته بودم

یه بار دیگه انجامش بده ، یه بار دیگه انجامش بده اوه نه

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

I need to know now, know now

Can you love me again?

Oh no no

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

نیاز دارم تا الان بدونم ، الان بدونم

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟

اوه ، نه ، نه

Can you love me again?

میتونی دوباره دوستم داشته باشی ؟ 

 

 *چیزی ازش توی نت نبود! 

 *خواننده ی خیلی خوبیه.تا حالا 3 تا کلیپ ازش دیدم و عالی بود. 

 *این کلیپ آخرش خیلی ناراحت کننده ست!ببینین حتما!

?
نظرات 4 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

خوشا به حال کلاغان
که از زمین دورند
حتی به ارتفاع یک درخت..!

ye Avrili پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

Are Mnm Asheghesham sedash harf nadare

شبنم شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ

وای خدای من واقعا خواننده خوشتیپ و خوش قیافه ایه! عاشقششششششششششششم

mostafa یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

چه معنی با مسمایی داشت آهنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد