حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:I'LL COUNT THE DAYS,ترانه ای از REBECCA FERGUSON

I'll count the days till I am yours

روزهارو میشمارم تا زمانی که مال تو بشم

I'll save your notes from distant shores

نوشته هات رو از آنطرف دوردستها نگه خواهم داشت 

I'll count the days hoping they'll fly

روزهارو به این امید سپری میکنم که بگذرن

I'll spend the nights staring at the sky

شبارو در حالی سپری میکنم که به آسمون چشم دوختم

Time stands still now

زمان ایستاده

The world's stopped spinning

دنیا از چرخش متوقف شده

Nothing's ended or beginning

هیچ چیز شروع نمیشه و به پایان هم نمیرسه

I'll count the days till, till I hold you

روزهارو میشمرم ، تا زمانی که در آغوشت بکشم

My heart won't rest until I do

قلبم تا زمانی که این کار و نکنه ، آروم نمیگیره

I'll count the days till they are through

روزهارو میشمرم تا سپری بشن

Then I'll count the years of loving you

سال ها رو با عشق تو سپری میکنم

So many years of loving you

سال هایی پر از عشق به تو

So many years of loving you

سال هایی پر از عشق به تو

Time stands still now

زمان ایستاده

The world's stopped spinning

دنیا از چرخش متوقف شده

Nothing's ended or beginning

هیچ چیز شروع نمیشه و به پایان هم نمیرسه 

 

 *چیزی ازش توی نت نبود! 

 *جایی شنیدمش و خوشم اومد! 

 *حتی کلیپش رو هم ندیدم هنوز!

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

به کلاغ ها بگویید : قصه من هم تمام شد؛یکی<بود و نبودم>رابرد...

***********************************************
مرسی حس سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد