حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

گرمترین پناهگاه جهان!...

وقتی در شب راه می‌رفتم 

و در جستجوی پناهگاه گرمی بودم 

از کنارم گذشت 

گفتم: 

هی نگاه کن!روی مژه‌هایت دانه‌های برف ریخته است 

و او گفت: 

این برف نیست 

پرهای بالشی است که خدا در آسمان تکانده است 

و سپس لبهای خندانش را گشود 

تا برفی را فوت کند 

و ما هر دو خندیدیم 

بعد به چشمانش نگاه کردم 

و دیدم که چشمانش،گرمترین پناهگاه جهان است! 

 

                                                                       شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

 *بعضی از شعراشو دوس دارم.حالت سادگی که تو شعراش هست  

واقعا به دل می شینه.

 *چند سال پیش آلبومی تو ایران به بازار اومد با نام "من و دوست  

غولم",حتما این آلبوم رو گوش بدین.دو تا از ترانه ها(جایی که پیاده رو  

تموم می شه و من و دوست غولم) شعرش از شل هست.یکی از  

ترانه ها رو برای پخش از وب گذاشته بودم قبلا. 

 *در مورد مطلب "مرز!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

نظرات 2 + ارسال نظر
پریا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://delgerefte0asheqane.blogfa.com/

عاشقترین ما موش کوریست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد.

مهدی آخرتی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://residehayenachide.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد