حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LET ME GO,ترانه ای از AVRIL LAVIGNE

Love that once hung on the wall

عشقـی که یه زمانی سرآمد بود

Used to mean something, but now it means nothing

قبلاً یه ارزشی داشت،ولی الان دیگه هیچ ارزشی نداره 

The echoes are gone in the hall

پژواکـهای باقیمونده ـش هم توی یه سالن بزرگ ار بین رفتن

But I still remember, the pain of december

ولی هنوز دردی که توی دسامبر میکشیدم رو یادمـه

Oh, there isn’t one thing left you could say

حتی یه کلمه هم نمونده که بتونی بگی

I’m sorry" it’s too late"

برای گفتن "متأسفم" خیلی دیر شده

I’m breaking free from these memories

من دارم خودمـو از این خاطره ـها آزاد میکنم

Gotta let it go, just let it go

باید رهاشون کنم

I’ve said goodbye, set it all on fire

باهاشون خداحافظی کردم و همه ـشونو به آتش کشیدم

Gotta let me go, just let me go

تو هم باید منو رها کنی

(Oh (oh) Oh (oh

You came back to find I was gone

تو برگشتی تا ببینی من رفتم یا نه

And that place is empty, like the hole that was left in me

و دیدی که اونجا هم،مثل خلائی که در من به وجود اومده بود،خالیه

Like we were nothing at all

طوری که انگار بین ما هیچی وجود نداشت

It’s not what you meant to me,i thought we were meant to be

تو نمیخواستی اینطور باشی،من فکر میکردم که قسمتـمون اینه که با  

هم باشیم

Oh, there isn’t one thing left you could say

حتی یه کلمه هم نمونده که بتونی بگی

I’m sorry" it’s too late"

برای گفتن "متأسفم" خیلی دیر شده

I’m breaking free from these memories

من دارم خودمـو از این خاطره ـها آزاد میکنم

Gotta let it go, just let it go

باید رهاشون کنم

I’ve said goodbye, set it all on fire

باهاشون خداحافظی کردم و همه ـشونو به آتش کشیدم

Gotta let me go, just let me go

تو هم باید منو رها کنی

(Oh (oh) Oh (oh

(And let it go( And now I know

و رهاش کن (و حالا دیگه میدونم)

(A brand new life( Is down this road

یه زندگی جدید (آخر این جاده ـست)

(And when it’s right( You always know

و وقتی راه درست باشه (خودت همیشه میفهمی)

(So this time( I won’t let go

پس این بار (دیگه ولـش نمیکنم)

There’s only one thing left here to say

اینجا فقط یه حرف برای زدن مونده

Love’s never too late

برای عشق هیچوقت دیر نیست

I’ve broken free from those memories

من خودمـو از اون خاطرات آزاد کردم

I’ve let it go, I’ve let it go

رهاـشون کردم

And two goodbyes led to this new life

و دو تا خداحافظی منـو به سمت این زندگی جدید هدایت کرد

Don’t let me go, don’t let me go

منـو رها نکن

(Oh (oh) Oh (oh) Oh (oh

Don’t let me go

منـو رها نکن

Don’t let me go

منـو رها نکن

Don’t let me go

منـو رها نکن

Don’t let me go

منـو رها نکن

Won’t let you go

من رهات نمیکنم

Don’t let me go

تو هم منـو رها نکن 

 

 *برای دونستن بیشتر از آوریل,اینجا کلیک کنین.

 *همیشه آوریل رو به عنوان پرچم دار خواننده هایی می شناسم 

که راک رو از حالت خشن خودش,به حالتی دوست داشتنی تبدیل 

کردن!واسه همین اسم آوریل رو گذاشتم:لوس دوست داشتنی!

 *به نظر من آوریل قبل از ازدواج کاراش دوست داشتنی تر بود! 

 *آروم آروم داره برمی گرده به دوران طلاییش! 

 *آوریل زمانی شناخته شد که ترانه ای از متالیکا رو بازخونی کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
مازرونی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://mazendroni.blogfa.com

اگر خوشبختی را برای یک ساعت می خواهید، چرت بزنید.
اگر خوشبختی را برای یک روز می خواهید، به پیک نیک بروید.
اگر خوشبختی را برای یک هفته می خواهید، به تعطیلات بروید.
اگر خوشبختی را برای یک ماه می خواهید، ازدواج کنید.
اگر خوشبختی را برای یک سال می خواهید، ثروت به ارث ببرید.


اگر خوشبختی را برای یک عمر می خواهید،
یاد بگیرید کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید .........

استیو جابز

shaghayegh شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ http://http://princessofwonderland.blogfa.com/

ترجمه ی قشنگت رو با ذکر منبع تو وبلاگم گذاشتم!!!
خیلی ممنون!
منم عاشق آوریلم!!!

mehrdadnsr یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

فرشته راک

کارت عالی بود
thanks

shirin پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://shirin-7-d.blogfa.com/

کدوم اهنگ متالیکا؟؟؟؟؟؟؟

angel شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

tnx.allllllli bud

teenager پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ق.ظ

When I listen to this song I remember the pain of december and cold howling air
Oh but thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد