حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

گل بشنو!...

من دلم می‌خواهد 

خانه‌ای داشته باشم پر دوست، 

کنج هر دیوارش 

دوست‌هایم بنشینند آرام 

گل بگو گل بشنو…؛ 

 

                                                                    فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *همین طور شعر پر کن پیاله را!

نظرات 2 + ارسال نظر
راحیل پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام دوست فراتر ار گل

ممنون که در نبودم بیادم بودید



... آغاز می کنم
من ...

روز خویش را ...

با آفتاب ِ روی تو ...

کز مشرق ِ خیال دمیده است ،

آغاز می کنم !!



من ...

با تو می نویسم و می خوانم ؛

من ...

با تو راه می روم و حرف می زنم ؛

وز شوق ِ این محال

که دستم به دست توست ،

من

جای راه رفتن ...

پرواز می کنم !!



.

.

.

آن لحظه ها که مات ...

در انزوای خویش

یا در میان جمع ،

خاموش می نشینم ؛

موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم !

.

.

.

.

گاهی میان مردم . . .

در ازدحام شهر ...

غیر از تو هرچه هست ...

فراموش می کنم ... !!!



فریدون مشیری


پست زیبایی بود.....کارهای مشیری رو دوست دارم

نیلوفر پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://my-little-diary.blogfa.com

سلام حس سبز!

زیبا بود.
منم دلم میخواد یه دلی داشتم آروم...
این روزا استرسم همینطوری داره زیاد تر میشه.
دعام کنین.

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد