حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شرمنده ام!...

 من با عشق به تو تنها به میعادگاهم می آیم،اما این من،در ظلمت  

کیست کنار می آیم تا از او دوری کنم،اما نمی توانم از او بگریزم،او  

وجود کوچک خود من است،آقا و سرور من.حیا و شرمندگی نمی  

شناسد و شرمنده ام که همراه با او به درگاه تو آمده ام. 

 

                                                                     رابیندرانات تاگور  

 

 *برای دونستن بیشتر از تاگور,اینجا کلیک کنین. 

 *نوشته هاش واقعا زیبا و آموزنده ست. 

 *عرفان شرق رو دوس دارم.هم آسیای شرقی و هم شبه قاره ی هند. 

 *یه جورایی به ما نزدیکه! 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

خدایــــــــــا وحشت تنهائیــــم کشت
کسی با قصه ی من آشنــــــا نیست
در ایــــــن عالم ندارم همـــــــــزبانی
به صد انــــدوه می نالم ، روا نیست
شبم طی شد کسی بــــر در نکوبید
به بالینــــــم چراغی کس ، نیفروخت
نیامـــــــــــد ماهتابم بــــــــــر لب بام
دلــــــم از اینهمه بیگــــانگی سوخت
به روی من نمی خندد ، امیــــــــــدم
شراب زندگی در ساغــــــــرم نیست
نه شعرم می دهد تسکین به حالــم
که غیـر از اشک غم در دفترم نیست
بیا ای مرگ ، جانم بـــــــــــــر لب آمد
بیا در کلبـــــه ام شوری برانگیـــــــــز
بیا شمعی به بالینـــــــــم بیفـــــــروز
بیا شعـــــــــــری به تابــــــــوتم بیاویز
دلم در سینه کوبـــــد سر به دیــــــوار
که این مرگ است و بردر میزند مشت
بیا ای همـــــــــزبان جــــــــــــاودانی
که امشب وحشت تنهائیم کشت...

zahra سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://zahra-ghanbari.mihanblog.com

با سلام وعرض ادب
با احترام به یک غزل دعوت هستید[گل][گل][گل]

آرتمیس سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

از سرگشتگی های دنیا و روز گار
خسته و دل نگرانم
می خواهم دیوار های فاصله را کنار بزنم
چرا که به این ایمان و باور رسیده ام که هیچ کس
جز تو فریاد رسم نیست
و نزدیکتر از تو به من وجود ندارد
پس جوانه های یادت را
با اشک ندامت چشمانم
دوباره شکوفا میکنم
امید که پذیرا باشی

محسن نژاد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://payame1.blogfa.com

سلام
گاهی آرزو میکردم که کاش خانه ام سقف نداشت
تا شبها ستاره هارا میشمردم و به خواب میرفتم
ولی خوب که می اندیشم سقف ها هم لازمند!
آری آرزو های دیروز را به خاطر می آورم و لبخند میزنم از ساده بودنش
.اما حتم دارم که روزی هم به آرزو های امروزم میخندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد