حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

جز آدمیان!...

 هرگز در میان موجودات مخلوقی که برای کبوتر شدن آفریده شده  

کرکس نمیشود.این خصلت در میان هیچ یک از مخلوقات نیست جز  

آدمیان. 

 

                                                                                 ویکتور هوگو 

 

 *برای دونستن بیشتر از هوگو,اینجا کلیک کنین. 

 *کیه که بینوایان رو نخونده باشه؟!یا فیلمش رو ندیده باشه؟ 

 *مردی که می خندد واسه اون موقع که خوندمش(سنم خیلی پایین  

بود!),خیلی عجیب بود! 

 *توی زندگی نامه ش یه جا از دخترش نوشته(آدل هوگو).من خیلی وقت  

پیش فیلمی رو دیدم با نام "آدل هه",که برگرفته از داستان عشق واقعی  

و نافرجام دختر هوگو بود.حتما ببینینش.

نظرات 5 + ارسال نظر
باران جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

سلام دوستم چیزی ک نگفتم
خواهش میکنم شما ک حرف خاصی نزنید
من واقعا گفتم بچه م هنوز.......
20سالمه اما درواقع 2سالمه........

منصور جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

ای دل چه اندیشیده ای در عذر آن تقصیرها
زآن سوی او چندان وفا ، زین سوی تو چندین جفا

زآن سوی او چندان کرم ، زین سو خلاف و بیش و کم
زآن سوی او چندان نعم ، زین سوی تو چندین خطا

زین سوی تو چندین حسد ، چندین خیال و ظن بد
زآن سوی اوچندان کشش ، چندان چشش ، چندان عطا

چندین چشش از بهر چه ؟ تا جان تلخت خوش شود
چندین کشش از بهر چه ؟ تا دررسی در اولیاء

این سو کشان سوی خوشان وآن سو کشان با ناخوشان
یا بگذرد یا بشکند ، کشتی در این گردابها

چندان دعا کن در نهان چندان بنال اندر شبان
کز گنبد هفت آسمان ، در گوش توآید صدا

مولوی

از حضور شما در داستانم سپاسگذارم
[گل]

هنرمندکوچک جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http://honarmandekoochak.blogfa.com

سلام دوست خوبم
خیلی ممنون که سرزدید
شرمندت شدم واقعا ببخشید این چندبار اومدین و نبودم
بعضی وقتی یهو میام بعدش یهو غیبم میزنه
موجود عجیبی هستم میدونم
بازم ممنون که اومدید

ریحانه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.reyhane-2000.blogfa.com

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …
شاکی بشی ولی شکایت نکنی …
گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی

فاطمه اکب پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد