حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

هرگز نگو هرگز!...

سپیده که سر بزند 

در این بیشه‌زار خزان زده شاید گلی بروید 

شبیه آنچه در بهار بوئیدیم 

پس به نام زندگی 

هرگز نگو هرگز.

 

                                                                              پل الوار 

 

 *برای دونستن بیشتر از پل,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار عاشقانه ش رو دوس دارم. 

 *خوندن این شعرش هم خالی از لطف نیست!

نظرات 4 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

خوب منم بچه م گفتم برا اونایی که مث منن........

منصور پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام .... با داستان حالت خوبه عزیزم به روزم و منتظر شما ممنونم
[گل]

دالکاف پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ http://dalkaf.blogfa.com

حفره های مرموز..........!
...........

درود
برای شما آرزوی پیروزی دارم... گرامی

مازرونی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://mazendroni.blogfa.com

Friends……..They love you.

دوستان…… تو را دوست می دارند

But they’re not your lover

اما معشوق تو نیستند

They care for you

مراقب تو هستند

But they’re not from your family

اما از اقوام تو نیستند

They’re ready to share your pain

آنها آماده اند تا در درد تو شریک بشوند

But they’re not your blood relation

اما آنها بستگان خونی تو نیستند

They are……..FRIENDS

آنها…… دوستان هستند

A True friend

یک دوست واقعی

Scolds like a DAD

همانند پدر سخت سرزنشت میکند

Cares like a MOM

همانند مادر غم تو را می خورد

Teases like a SISTER

مثل یک خواهر سر به سرت می گذارد

Irritates like a BROTHER

مثل یک برادر ادای تو را در می آورد

And finally loves you more than a LOVER

و آخر اینکه بیشتر از یک معشوق دوستت می دارد

Send to all your good friends

برای تمام دوستان خوبتان بفرستید

Even me if I’m one of them

حتی برای من، اگر یکی از آنها هستم

The nicest place 2 be is in someone’s THOUGHTS!
زیباترین مکان برای حضور، افکار دیگران است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد