حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بار امانت!...

آن صداها به کجا رفت 

صداهای بلند 

گریه ها قهقهه ها 

آن امانت ها را 

آسمان آیا پس خواهد داد؟ 

پس چرا حافظ گفت؟ 

آسمان بار امانت نتوانست کشید! 

 

                                                                       شفیعی کدکنی 

 

 *برای دونستن بیشتر از استاد شفیعی,اینجا کلیک کنین. 

 *اول بار اول راهنمایی(تولد دوباره ی من!),با استاد آشنا شدم.کتابی 

بود از همسر دکتر شریعتی(خاطرات و عکس های دکتر بود.خدایا, 

اسمش طرحی از زندگی بود؟).درس خاطرم نیس,ولی فک کنم 

نوشته بود اون زمان استاد شفیعی شعر کلاسیک می گفت و یه روز 

که با دکتر شریعتی هم صحبت شد و دکتر شریعتی از شعر نیمایی 

و ... گفت,استاد شفیعی به شعر نو رو اورد!امیدوارم اشتباه نگفته 

باشم! 

 *اوایل که تازه با نام استاد و اشعارش آشنا شده بودم,سر به سر 

دوستام می ذاشتم,می رفتم پیششون و با یه ژست خاصی می  

گفتم اینو بخون(فامیل استاد رو) و اون بیچاره ها هم اکثرا کسره 

و فتحه رو بالا پایین می خوندن و من با غرور و همون ژست خاص, 

نام صحیح رو می خوندم!!! 

 *در مورد مطلب "دیوار بتونی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ماه بانو جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام دوست من
خوبی؟ راستش من از این گارد ها زیاد میگیرم نه اینکه کاراته کار بودم یه زمانی....
کلا وقتی بدونم حق با طرفه کاری نمیکنم ولی امان از روزی که حق باهاش نباشه تا نشونمش سرجاش ول کن نیستم خداروشکر هم بد نشست سر جاش
البته بهش گفتم : یادته دختر دوست داشتی یادته عکس کاربریم دختر بود چه خوشت میومد؟؟؟؟؟ خدا ایشالله یه دختر بهت بده ... وهر روز بترسی از اینکه ینی ممکنه کار تورو یکی دیگه جبران کنه؟؟؟ ایشالله هر روز وشبت ترس باشه
طرف قیافش :| این جوری شد خخخخخ [

باران شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

سلام دوست خوبم.........دعوتی برای تولدم.............خوشحال میشم بیای...........[لبخند][گل]

ماه بانو جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام دوسم .... تو خوبی کهههه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد