حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کمال پروردگار...

 همه‏ی قطرات این چشمه‏ی بزرگ الهی،برابر و هم‏سنگند و اندکی  

از آن مستی،ما را کفایت می‏کند و کمال پروردگار را بر ما آشکار  

می‏سازد. 

 

                                                                                 آندره ژید 

 

 *برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

 *مائده های زمینی! 

 *یادتونه؟یکی از کتاب های ادبیات راهنمایی بود؟ 

 *مائده های تازه که تو وب گذاشته بودم,یه کتاب جداگونه از مائده های  

زمینی هست ها! 

 *هفته ی پهلوانی رو به همه ی پهلوونای واقعی تبریک می گم. 

 *در مورد مطلب "لایق عشق!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.my-little-diary.blogfa.com

چرا هر کاری میکنم نظرام ثبت نمیشن؟ :(

سیما سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

ما بدهکاریم به یکدیگر




و به تمام ” دوستت دارم” های ناگفته ای





که پشت دیوار غرورمان ماند





و آنها را بلعیدیم





تا نشان دهیم که منطقی هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد