حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دکتر گفت...

 دکتر گفت:«نباید این قدر به گذشته فکر کنی.» 

 نباید،نباید،بی خود نبود که کم کم داشتم به این نتیجه می رسیدم  

این دکترهای روان شناس یا فکر می کنند آدم هیچی نمی داند یا   

فکر می کنند اگر می داند خب پس باید کارهاش دست خودش باشد. 

مثلا اگر می دانی نباید این قدر به گذشته فکر کنی،فکر نکن دیگر،و  

اگر نمی دانی نباید این قدر به گذشته فکر کنی،بدان و بعد فکر نکن  

دیگر.به همین راحتی.یکی نیست بگوید آقا من به گذشته فکر  

می کنم و می دانم نباید به گذشته فکر کنم و باز هم به گذشته فکر  

می کنم. 

 

                                                                                  سارا سالار 

                                                                             احتمالا گم شده ام 

 

 *متاسفانه زندگی نامه ش تو اینترنت نبود که بذارم! 

 *گاهی زمین و زمان دس به دست هم می ده تا گند بزنه به زندگیت! 

 *این کتاب برنده ی جایزه ی گلشیری در بخش "رمان اول" شد.  

 *نوشته های سارا سالار,رک و بی رودربایسی گفته می شه!خوشمان آمد!

 *این سارا خانم,همسر سروش صحت تشریف دارن! 

 *در مورد مطلب "حسی که دو ساله شد!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.reyhane-2000.blogfa.com

سلام
منو با اسم وبم لینک کنید
من لینکتون کردم...

اعظم سبحانی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

امام رضا علیه السلام فرمود:

انما امروا بالصوم لکى یعرفوا الم الجوع و العطش فیستدلوا على فقر الاخرة؛

مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بیچارگى آخرت را بیابند.

فرزانه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://farzane1371.blogfa.com

*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد