حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تو بخند!...

عشق من,خنده ی تو 

در تاریک ترین لحظه ها می شکفد 

و اگر دیدی,به ناگاه 

خون من بر سنگ فرش جاری است, 

بخند,زیرا خنده ی تو,برای دستان من 

شمشیری ست آخته. 

 

                                                                                           پابلو نرودا 

 

 *برای دونستن بیشتر از پابلو,اینجا کلیک کنین.  

 *این اشعار عاشقانه ی پابلو,همیشه منو دیوونه می کنه!

 *تاثیر پابلو در شعر امریکای لاتین و حتی دنیا,انکار نشدنیه

 *و همین طور تاثیرش در مبارزات,ضد دیکتاتور کشورش!

نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ق.ظ http://khazan68.blogfa.com

وقـتــــی " خـــــواب "

بــــرایِ فــــرار از " بیــــداری " بـــاشـد ,

یعنــــــی " تمــــــام " شــــــده ای ..................!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

به خطوط ساده و سپیدت

و برگ هایی که زمین

روی خودش کشیده...

ایمان دارم



حتی به تند باد

که فقط

برگ های کوچه ما را زخمی کرده است



گنجشک ها

خطوط سیاه هوایی را

صف زده اند

و با هو هوی ابرها

آسمان را به هم می ریزند.....



و تب داری خطوط موازی را
بدون خط شکستگی سال ها

با تنی رها شده

تا مقصدت سوت می کشند.....

رهگذر پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

درد یعنی...

سر ادم به همان سنگی بخورد ...

که به سینه میزد.....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد