حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

گذشت زمان...

 گذشت زمان برآنها که منتظر می مانند بسیار کند،بر آنها که می هراسند  

بسیار تند،بر آنها که زانوی غم در بغل می گیرند بسیار طولانی،و بر آنها که  

به سر خوشی می گذرانند بسیار کوتاه است.اما،بر آنها که عشق می  

ورزند، زمان را آغاز و پایانی نیست. 

 

                                                                                 ویلیام شکسپیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *چه عشق عظیمی!

 *اشعار شکسپیر برای من خاص هستن و زیبا.  

 *رومئو و ژولیت!

 *بعد از فیلم شکسپیر عاشق,واقعا عاشق شکسپیر شدم!این فیلمو 

حتما ببینین.

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام دوست گرامی

جستجوی یاد داشتها به حالت اول برگشت شما می تونید هر پستی رو که می خواهید از طریق جستجو پیداش کنید


امان از دست این نسخه ی غیر کارشناسانه ی بلاگ اسکای

سیما دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

پروردگارا


مرا بضاعت به قدریست که نمى دانم در حق عزیزانم چه دعایى کنم

اما مى دانم که تو از حال آنان آگاهى

پس بهترینها را برایشان آماده ساز که خزانه ى تو هرگز تهى نمى گردد


==================================
ممنون که این مدت مسافرت بودم سر میزدی.جبران میکنم دوست خوبم...

آرتمیس چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

زمان در خواب و دریا قصه پرداز،
خیالم در بلندی های پرواز،
ز تلخی های پایان، می رسیدم
به شیرین شگفتی های آغاز !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد