حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بی هیچ قیاسی...

 هرگز کسی مانند من از قلب تو که تا کوچکترین کنج هایش عاشق بود،  

لذت نخواهد برد... تو را دوست دارم آن سان که هرگز کسی را دوست  

نداشته ام و دوست نخواهم داشت.تو یگانه هستی و خواهی ماند،  

بی هیچ قیاسی با دیگری... 

 

                                                                       گوستاو فلوبر 

                                                                    نوشتن مادام بواری 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوستاو,اینجا کلیک کنین.

 *این متن,بخشی از نامه ی گوستاو به معشوقه ش لوئیز بود. 

 *وقتی می خوندمش ناخوداگاه یاد زنبق دره ی دوبالزاک افتادم.الان  

که زندگی نامه ش تو ویکی پدیا رو خوندم,دیدم اشاره کرده به همین  

الهام گرفتنش از آثار دوبالزاک! 

 *عاشقانه های این چنینی رو خیلی دوس دارم. 

 *البته زنبق دره ی دوبالزاک یه چیز دیگه ست! 

 *در مورد مطلب "تعهد واقعی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …

الهه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://nilak.blogfa.com

ووووااااااااییییی تووووو چه آدم معرکه ای هستی
چه حس سبز دوست داشتنی ای

مهدیه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://zendegisabbz.blogfa.com

کتاب مادام بوواری رو دوست داشتم خیلی جالب بود این کتاب رو گستاوفلوبر طی6 سال نوشته در حالی که داستان زندگی خیلی ها توی این دورانه فقط تونسته درست بیانش کنه طرز بیانش رو دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد