حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خوشبختی...

 خوشبختی یعنی باور کنی که انسان های نوآور همواره برای  

شکستن حصارها بدنام شده اند,پس زندگی ات را زندگی کن  

و منتظر تائید و تحسین دیگران نباش. 

 

                                                                         آناهیتا مافی 

 

 *اول بار با نوشته های آناهیتا,تو ماهنامه ی موفقیت آشنا شدم. 

 *چند سالی هست که واسه ماهنامه ی موفقیت می نویسه. 

 *نوشته هاش توی ماهنامه هم درباره ی خودسازی و اعتماد به نفس 

و ... هست. 

 *در مورد مطلب "تعهد واقعی!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

نظرات 5 + ارسال نظر
راحیل چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

یعنی این بند از جملاتش رو باید قاب طلا گرفت
خوشبختی یعنی زندگی کن و منتظر تایید
و تحسین دیگران نباش....
به گفته ای خودت باش و برات فرقی نکنه
که دیگران چی فکر میکنند راجع بهت..
وای سلام یادم رفت....!!!!!
سلام
اینقدی این جملات رو دوست داشتم که
از شوق چیزی که میخواستم بگم سلام یادم رفت
درضمن دوست عزیز من که گفتم هستم
چرا میگی که نیستم در وبلاگم در صورتی که هستم..
درضمن مرسی از پست زیبات
و آشنا کردنمون با خانم آناهیتا

موفق باشی دوست من

shiva چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

salaaaaaaaaaam
man az neveshteye khanum maafi khosham umad
site e ekhtesasi nadare???????????

شکوفه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://blossomm1980.mihanblog.com

سلام مهربون..

زلال ترین سلام ها نثار خالقم
بار خدایا من انسانم به آنگونه ای که تو آفریدی .
نمی توانم مثل فرشتگانت پاک و آسمانی باشم .
گاهی فریب می خورم و گاهی فریب میدهم .
گاهی ناشکر می شوم و گاهی خودخواهی وجودم را فرا می گیرد .
اما همیشه همیشه همیشه پشیمان می شوم و به سوی تو باز می گردم
چون آغوش تو همیشه باز است .
پروردگارا می دانم که دعا سرنوشت بد را از ما دور می سازد. پس این بار نیز دست نیاز را به درگاه تو در این ماه دراز می کنم و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد .
آرزوهایم را به تو می گویم . به تو که همیشه دوست منی . عاشق تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو می خواهم که.....
اگر به صلاح است دعایم را مستجاب کنی.

التماس دعا...

فرزانه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://farzane1393.blogfa.com

سلام ب علت فوت بابای عزیزم نمیتونم ی مدت وب بیام اومدم ازت بخوام براش دعا کنی برا منم دعا کن معلوم نیست کی بیام ولی سعی میکنم زود بیام تا دیدار بعد خداحافظ[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

روزبه جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://rozbeh.blogfa.com

گاهی

از دوست داشتنهایم احساس پرواز می کنم


گاهی از دلتنگی هایم احساس سکون


گاهی خنده ...گاهی اشک


گاهی لبریز از حـــــــس دوســت داشتـــــن


زندگی سرشار از این گاهی هاست…


زندگی را زندگی کن…!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد