حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آدم ها...

 آدم ها مثل خانه ها هستند.با زیرزمین ها،اتاق های زیر شیروانی،

دیوارها،بعضی وقت ها پنجره های بسیار روشنی که رو به باغ های 

بسیار قشنگ باز می شوند... من از جنس سنگ های محلی ام؛ 

سفت،فرسوده، اما محکم... 

 

                                                                          کریستین بوبن 

                                                                             ایزابل بروژ

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین کتاب دیوانه وار همین 

نویسنده دوست ناباب من بوده! 

 *این کتاب ایزابل بروژ رو هم دوس دارم. 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *کتاب دیوانه وار تو ایران به اسم دیوانه بازی هم چاپ شده. 

 *در مورد مطلب "تعهد واقعی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
راحیل دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

آدمها....!!!!!!!!؟؟؟

بنطر من آدمها هیولایی بیش نیستند
باید ازشون ترسید........!
نمیدونم منظور این نویسنده از آدمها
دقیقا یعنی چی؟!

موفق باشید[گل]

آرتمیس دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

خوشبختی یافتنی نیست، ساختنی است.

از زندگی لذت ببرید، حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده‌اید

مجید محمد پور دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.safarekalamat.blogfa.com

سلام بزرگوار!

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد بیش تر تنهاست...

چون نمی تواند به هیچ کس جز به همان آدم بگوید

چه احساسی دارد و

اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق کند،

تنهایی تو کامل می شود...


- سمفونی مردگان - عباس معروفی

ندا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

حست خیلی قشنگه
همیشه عین بهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار سبز باشی
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد