حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چرا؟...

 چرا تا این اندازه متقاعد شده ام که مردن ما را از آن کسی که عاشقش 

هستیم جدا نمی کند؟ 

 چرا که کسی را که امروز عاشقش هستم ... چرا که من و او میلیون ها 

بار پیش از این مرگ را چشیده ایم و در این لحظه و در این دقیقه و ساعت 

دوباره با یکدیگر زندگی می کنیم. 

 

                                                                                 ریچارد باخ 

                                                                        پلی به سوی جاودانگی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ریچارد باخ,اینجا کلیک کنین. 

 *شده کسی تو زندگیت باشه که فک کنی سال های سال هست 

که پنداری اونو می شناسی؟!مثل این که قبلا ۱ و یا چند بار با او زندگی 

کرده بودی!

 *خوندن این کتاب رو از دس ندین! 

 *دسته کم 10 سال پیش این کتاب رو خوندم! 

 *نوشته های ریچارد,هم ضرباهنگ خوبی داره و هم تا حدودی به سبک 

پائولو حالت کشف و شهود داره.لااقل این کتاب که این طور بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
راز دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://razeyakh.blogfa.com

سلام دوست خوبم
مطالبت زیبا و بحث برانگیزه و ادم رو وادار به فکر کردن میکنه
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام قلب یخی لینک کن و خبر بده تا با هر نامی که دوست داری لینکت کنم
امیدوارم ذهنت همیشه سبز باشه

مژگان دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ .http://mahivamah.mihanblog.com/

برررررررررررررررراوووووووووو

shiva دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

گاهی دلت از کسی میگیره که فکر می کردی با تمام آدمهای کنارت فرق داره . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد