حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

پر از دیگرانم!...

 گهگاه به جست و جوی پاره ای از یادبودهای گذشته بر می خیزم تا شاید  

سرانجام سرگذشتی برای خویش بپردازم،اما خود را در آن میان بازنمی  

شناسم و زندگی ام از چهارچوب آن فراتر می رود.آنگاه چنین می پندارم  

که در لحظه ای هماره نوپا زندگی می کنم.آنچه "در خود فرو رفتن" نام دارد، 

برای من اجباری تحمل ناپذیراست؛دیگر مفهوم واژه ی تنهایی را در نمی  

یابم.با خویشتن خویش تنها بودن،یعنی دیگر کسی نبودن؛و من پر از دیگرانم! 

 

                                                                                    آندره ژید 

                                                                               مائده های زمینی 

 

 *برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

 *مائده های زمینی! 

 *یادتونه؟یکی از کتاب های ادبیات راهنمایی بود؟ 

 *مائده های تازه که تو وب گذاشته بودم,یه کتاب جداگونه از مائده های  

زمینی هست ها!  

 *میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) مبارک باد.

 *در مورد مطلب "امتحان کنین!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
تراوشات ذهنی من دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://taravoshatezehnieman.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد