حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مسافر تنها...

 هنگامی که در شهری عظیم,بیگانه ام,دوست دارم در اتاق های 

گوناگون بخوابم,در مکان های گوناگون غذا بخورم,در خیابان های 

ناشناخته قدم بزنم,و گذر مردمان ناشناخته را نظاره کنم.مسافر تنها 

بودن را دوست دارم. 

 

                                                                      جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ http://yourlove.persianblog.ir

بانو وار פـساבت مےکنم בلم آغوش پر آرامشـے را مے פֿـواهـב کــﮧ زیر باراטּ گرمم کنـב בلم میפֿـواهـב کسے باشـב خوب باشـב مهرباטּ باشـב بس باشـב همــﮧے ایـטּ بودטּ ـهایش فقط براے مـטּ باشـב فقط براے مـטּ باشـב.
اپــــــــــــــــــــــم

ساغر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://fereshteyebigharar.blogfa.com

من شما رو لینک کردم

**saeede** دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://dokhtarironi11.blogfa.com

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد