حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سرزمین من...

تنت به بزرگی ماه

و کلامت خورشیدی کامل

و قلبت آتشی است 

 

برهنه پای

از تو عبور می کنم

و تنگ می بوسمت

ای سرزمین من! 

 

                                                                                                                 پابلو نرودا 

 

 *برای دونستن بیشتر از پابلو,اینجا کلیک کنین.  

 *این اشعار عاشقانه ی پابلو,همیشه منو دیوونه می کنه!

 *تاثیر پابلو در شعر امریکای لاتین و حتی دنیا,انکار نشدنیه

 *و همین طور تاثیرش در مبارزات,ضد دیکتاتور کشورش

 *تبریک می گم.به همه.به همه ی ملت ایران.

نظرات 6 + ارسال نظر
گروه زبان ارشد یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.enarshad.ir

لغات پرکاربرد زبان ارشد
گروه زبان ارشد پس ار بررسی آزمون های ارشد سالهای گذشته بانکی از لغات پرکاربرد زبان ارشد را گردآورده است. پس از بررسی این لغات و تعداد تکرار آنها می توان گفت نزدیک به 50 درصد از لغات زبان عمومی ارشد هر ساله به طور مستمر تکرار می شوند و داوطلبان آزمون های ارشد تنها با مطالعه این مجموعه لغات که تعداد آنها از 1000 لغت بیشتر نیست قادر به پاسخگوییبه درصد بسیار قابل قبولی از سوالاتزبان عمومی ارشد خواهند بود. این لغات در قالب جزواتی پیشرفته به همراه مشاوره نحوه استفاده از جزوات و آمادگی برای آزمون به داوطلبان از سوی گروه زبان ارشد ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه جزوات و فعالیت های گروه زبان ارشد به سایت این گروه www.ENarshad.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره 09393926423 تماس حاصل فرمایید.

sadrare یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://d-sre.blogfa.com

این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش...بفرستیااااااااا

shiva یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

از اینکه به اطاقم بیایی و در را باز کنی
هراس ندارم
فقط
قبل از آمدن تماس بگیر
شاید کمی پیر شده باشم

فرزانه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://farzane1393.blogfa.com

سلام گلم خوبی خسته نباشی عزیزم تولد عشقم 18 دی من از حالا براش جشن گرفتم که تا اون موقع کامنتاش زیاد بشه عزیزم اومدم هم خواهش هم دعوتت کنم توام بیای تو جشن ما شرکت کنی میخوام وقتی میاد میبینه کامنتاش زیاده خوشحال بشه خواهش میکنم بیا از طرف من همه ی دوستاتم دعوت کن منتظرتم گلم اینم ادرسشwww.moonandstarme.blogfa.com

فرزانه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://farzane1393.blogfa.com

سلام گلم خوبی خسته نباشی عزیزم تولد عشقم 18 دی من از حالا براش جشن گرفتم که تا اون موقع کامنتاش زیاد بشه عزیزم اومدم هم خواهش هم دعوتت کنم توام بیای تو جشن ما شرکت کنی میخوام وقتی میاد میبینه کامنتاش زیاده خوشحال بشه خواهش میکنم بیا از طرف من همه ی دوستاتم دعوت کن منتظرتم گلم اینم ادرسشwww.moonandstarme.blogfa.com

رهگذر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

این روزها اینقدر شکسته ام
که عصا بدست راه میرود دلم ...!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد