حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:OOH LA LA,ترانه ای از BRITNEY SPEARS

You don’t have to look like a movie star

مجبور نیستی حتماً شبیه یه ستاره باشی

Ooh I think you’re good just the way you are

به نظر من همینطور که هستی خوبی

?Tell me if you could would you up and run away with me

بگو ببینم،اگه میتونستی،حاضر میشدی با من بیای؟

You don’t have to roll like a millionaire

مجبور نیستی حتماً شبیه یه میلیونر زندگی کنی

Baby I would go with you anywhere

عزیزم،من حاضرم با تو هرجایی بیام

We don’t need no gold, we’ll be shining anyway, we’ll see

ما نیازی به طلا نداریم،خودمون همینجوری میدرخشیم،حالا میبینیم

You know can nobody get down like us

خودت میدونی که هیچکس نمیتونه مثل ما لذت ببره(از زندگی) 

We don’t stop ’till we get enough

تا وقتی که به اندازه ی کافی خوش نگذرونیم متوقف نمیشیم

C’mon, turn it up ’till the speakers pop

زودباش،اینقدر زیادش کن تا اسپیکرها منفجر بشن

Break it down, show me what you’ve got

[سقف رو] بریز پایین،نشونم بده چند مرده حلاجی

Ooh my my baby don’t be shy

اوه،عزیزم،خجالت نکش

I see that spark flashing in your eye

میبینم که چشمهات دارن برق میزنن

My heart beats fast ’cause I want it all

قلبم داره تند میزنه چون همه این خوشی ها رو میخوام

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش

Take my hand, we can go all night

دستمو بگیر،میتونیم تمام شب رو مشغول باشیم

And spin me round just the way I like

منو همونطوری که دوست دارم دور بده

It feels so good, I don’t wanna stop

خیلی حس خوبیه،نمیخوام متوقف شم

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش

You don’t have to wear no designer clothes

مجبور نیستی حتماً لباس طراحهای مشهور رو بپوشی

Just as long as we’re dancing on the floor

فقط تا وقتی که داریم روی این صحنه میرقصیم

Fingers in my hair and I’m letting go tonight, so free

انگشتهاتو توی موهای من فرو کن و منم بیخیال همه چیز میشم،رهای رها

You know can nobody get down like us

خودت میدونی که هیچکس

We don’t stop ’till we get enough

تا وقتی که به اندازه ی کافی خوش نگذرونیم متوقف نمیشیم

C’mon, turn it up ’till the speakers pop

زودباش،اینقدر زیادش کن تا اسپیکرها منفجر بشن

Break it down, show me what you’ve got

[سقف رو] بریز پایین،نشونم بده چند مرده حلاجی

Ooh my my baby don’t be shy

اوه،عزیزم،خجالت نکش

I see that spark flashing in your eye

میبینم که چشمهات دارن برق میزنن

My heart beats fast ’cause I want it all

قلبم داره تند میزنه چون همه این خوشی ها رو میخوام

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش

Take my hand, we can go all night

دستمو بگیر،میتونیم تمام شب رو مشغول باشیم

And spin me round just the way I like

منو همونطوری که دوست دارم دور بده

It feels so good, I don’t wanna stop

خیلی حس خوبیه،نمیخوام متوقف شم

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش

Be my Ooh la la

عشق من باش

Ooh my my baby don’t be shy

اوه،عزیزم،خجالت نکش

I see that spark flashing in your eye

میبینم که چشمهات دارن برق میزنن

My heart beats fast ’cause I want it all

قلبم داره تند میزنه چون همه این خوشی ها رو میخوام

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش

Take my hand, we can go all night

دستمو بگیر،میتونیم تمام شب رو مشغول باشیم

And spin me round just the way I like

منو همونطوری که دوست دارم دور بده

It feels so good, I don’t wanna stop

خیلی حس خوبیه،نمیخوام متوقف شم

So baby come with me and be my ooh la la

پس عزیزم با من بیا و عشقم باش 

 

 *برای دونستن بیشتر از بریتنی,اینجا کلیک کنین. 

 *خیلی وقته که دیگه از چشمم افتاده! 

 *ترانه های قبل ترش رو بیشتر دوس دارم. 

 *می دونستین بعد از طلاقش از جاستین تیمبرلک,با راننده ی جاستین  

ازدواج کرد؟بعدش هم با یه پسر افغان ار تباط برقرار کرد! 

 *این اواخر از ترانه ی تیتل وورلد این د اند(درس نوشتم؟) خوشم اومد. 

 *صرفا برای خنده:چند سال پیش دوستم مدام جلو مادرش می گفت  

بریتنی بریتنی.مادرش که حسابی دلش عروس می خواست گفت پسرم  

اگه دوسش داری بگو.هر جا باشه می رم خواستگاری واست!دوستم گفت  

نمی شه!از مادر اصرار و از دوست من انکار!آخر سر دوستم که مادرش رو  

حسابی سر کار گذاشته بود گفت ماما ما تفاوت فرهنگی داریم!مادر بیچاره  

که گیج شده بود گفت چرا و آخر سر دوست من عکسای بریتنی رو نشونش  

داد و مادر فقط از اتاق رفت بیرون!بدون حتی یه کلمه حرف!!!

 
نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون

shaghayegh پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://wonderland2.mihanblog.com/

من عاشق این آهنگشم ممنون که ترجمه اشو رو گذاشتین!!!
------------------------------------------------------------------
جریان دوستتونم باحال بود!!!لذت بردیم!
------------------------------------------------------------------
اما اون بچه هایی که تو کلیپش هستند چه شباهت عجیبی به خود
BRITNEY دارند!!!

سلام دوست من.
مرسی.
اگه اشتباه نکنم هر 2 تاش بچه هاشن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد