حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زندگی انسان...

 زندگی به آسانی نابود نمی شود.انسان،تا اشیایی که او در آنها تغییر داده  

است نابود نشوند،نمی تواند بمیرد.حتی زمانی که خاطره ی او در ذهن  

است،او نیز همچنان زنده است.مردن انسان،امری طولانی و تدریجی ست. 

ما گاوی را می کُشیم و به محض اینکه گوشتش را می خوریم آن را مرده  

به حساب می آوریم،اما زندگی انسان به این آسانی ها نابود نمی شود... 

 

                                                                                جان اشتاین بک 

                                                                              به خدای ناشناخته 

 

 *برای دونستن بیشتر از جان,اینجا کلیک کنین.  

 *به بهترین حالت ممکن توضیح داد! 

 *کاملا این حرفش رو قبول دارم! 

 *این شعرش رو هم خیلی دوست دارم. 

 *در مورد مطلب "شخصیت من!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
negiin جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ق.ظ http://www.vianaaa.blogfa.com

salam man linketoon kardam bebakhshid hatman havasam naboode sharmande khosh hal shodam bazam behem sar bezanid

مژگان جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ .http://mahivamah.mihanblog.com/

این جواب خیلی هاس
اگه بهش توجه کنن خیلی خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد