حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از کجا باید شروع کرد؟...

 از کجا باید شروع کرد؟وقتی که در زمان,نه آغازی هست و نه پایان.زندگی  

امتداد همین لحظه های زودگذره.لحظه ای که با تصور من و تو,مفهوم زمان  

به خودش می گیره.ادامه پیدا می کنه,می شه گذشته و حال و آینده... . 

 

                                                                                    هله پتگر 

 

 *اول بار با نوشته های پتگر,تو ماهنامه ی موفقیت آشنا شدم. 

*شاید اسم پدرش "جعفر پتگر" رو شنیده باشین.نقاش معروف ایرانی. 

 *چند سالی هست که کلاس های خودشناسی راه اندازی کرده و شاید 

دوستان تهرانی و کرجی و مشهدی به این کلاسا رفته باشن! 

 *پنج سالی هست که واسه ماهنامه ی موفقیت می نویسه. 

 *نوشته هاش توی ماهنامه هم درباره ی خودسازی و اعتماد به نفس 

و ... هست. 

 *ولادت با سعادت امام حسین(ع) مبارک باد. 

 *در مورد مطلب "شخصیت من!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن نژاد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://payame1.blogfa.com

سلام و درود
سوم شعبان، تولدحضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.

چهارم شعبان، میلادحضرت ابوالفضل العباس تهنیت باد.

پنجم شعبان،میلادحضرت امام سجاد (ع)فرخنده باد.

shiva چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

aramesh bakhsh boood mersiiiiiiiiiiiiiiiiiii

banafshe چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ http://lahzehayevagheie.blogfa.com

دوباره سیب بچین حوا...
من "خسته ام "
بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.

محمد فتحی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://msha1362.mihanblog.com

[مردتنهایی] ؛ سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) بر شمـا و بازدیدکنندگان محترم وبتـان مبارکـ باشد .

سیما چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

سکوت می کنم و عشق ، در دلم جاری است
که این شگفت ترین نوع خویشتن داری است

تمام روز ، اگر بی تفاوتم ؛ اما
شبم قرین شکنجه ، دچار بیداری است

رها کن آنچه شنیدی و دیده ای ، هر چیز
به جز من و تو و عشق من و تو ، تکراری است

مرا ببخش ! بدی کرده ام به تو، گاهی
کمال عشق ، جنون است ودیگرآزاری است

مرا ببخش اگر لحظه هایم آبی نیست
ببخش اگر نفسم ، سرد و زرد و زنگاری است

بهشت من ! به نسیم تبسمی دریاب
جهان- جهنم ما را- ، که غرق بیزاری است

نیلوفر پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

اونی که واقعا دوست داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه..
ولی هیچ وقت عذابت نـمیده..
شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..
ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه..
شاید بـاهات قـهر کنه ..
ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد