حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SLOW DOWN,ترانه ای از SELENA GOMEZ

Now that I have captured your attention

حالا که توجهت رو دارم

I want to steal you for a rhythm intervention

میخوام برای یه مداخله ی ریتمی بدزدمت

Mr. T say I'm ready for inspectionآقای تی میگه واسه ی نظارت آماده ست

Show me how you make a first impression

پس نشونم بده که اولین حس رو چطوری میسازی

Oh, oh

Can we take it nice and slow, slow

میشه خوب و آروم جلو بریم؟

Break it down and drop it low, low

ضرب رو بشکون،با ریتم برقص

Cause I just wanna party all night in the neon lights 'til you can't let me go

چون من میخوام تمام شب رو تا وقتی که تو هم میتونی همراهیم  

کنی زیر چراغهای نئونی مهمونی بگیرم

I just wanna feel your body right next to mine

من فقط میخوام تو رو کنار خودم احساس کنم

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو یه کم آرومتر کن

And when it's coming closer to the end hit rewind

و وقتی به آخرش نزدیک شد دوباره بزنش از اول

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو آرومتر کن

If you want me I'm accepting applications

اگه منو میخوای باید بدونی که من فقط تا وقتی که

So long as we keep this record on rotation

این آهنگ در حال پخش شدن باشه درخواست نامه قبول میکنم

You know I'm good with mouth to mouth recitation

خودت میدونی که من چقدر توی کارهای عاشقونه خوبم

Breathe me in, breathe me out

منو با نفست بکش داخل و بده بیرون

So amazing

فوق العاده ست

Oh, oh

Can we take it nice and slow, slow

میشه خوب و آروم جلو بریم؟

Break it down and drop it low, low

ضرب رو بشکون،با ریتم برقص

Cause I just wanna party all night in the neon lights 'til you can't let me go

چون من میخوام تمام شب رو تا وقتی که تو هم میتونی همراهیم  

کنی زیر چراغهای نئونی مهمونی بگیرم

I just wanna feel your body right next to mine

من فقط میخوام تو رو کنار خودم احساس کنم

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو یه کم آرومتر کن

And when it's coming closer to the end hit rewind

و وقتی به آخرش نزدیک شد دوباره بزنش از اول

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو آرومتر کن

Breathe me in, breathe me out

منو با نفست بکش داخل و بده بیرون

The music's got me going

این آهنگ منو وادار به حرکت کرده

Breathe me in, breathe me out

منو با نفست بکش داخل و بده بیرون

No stop until the morning

تا صبح توقفی در کار نیست

Breathe me in, breathe me out

منو با نفست بکش داخل و بده بیرون

You know I'm ready for it

میدونی که واسه ش آماده م

For it, for it

واسه ش آماده م

Yeah

آره

I just wanna feel your body right next to mine

من فقط میخوام تو رو کنار خودم احساس کنم

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو یه کم آرومتر کن

And when it's coming closer to the end hit rewind

و وقتی به آخرش نزدیک شد دوباره بزنش از اول

All night long

تمام شب

Baby, slow down the song

عزیزم،آهنگ رو آرومتر کن 

 

 *برای دونستن بیشتر از سلنا,اینجا کلیک کنین. 

 *دو تا جمله تو ترانه هست که معنی شون رو ترجیحا عوض کردم! 

ببخشید. 

 *از وقتی با گروه سین همکاری کرده,ترانه هاش واقعا زیباست. 

 *ازش خوشم می یاد! 

 *برعکس جاستین که ازش بدم می یاد! 

 *ترانه ی اوت لاو رو دوس دارم. 

 *همین طورفالینگ دوون و روند اند روند رو. 

 *مادر ایتالیایی,پدر مکزیکی,بچه امریکایی!چه شود؟!!!

نظرات 18 + ارسال نظر
سیما شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

پرده های درهم امیال سرکشم

نقش عجیب چهره یک ناشناس بود

نقشی ز چهره ئی که چو می جستمش بشوق

پیوسته می رمید و بمن رخ نمی نمود



یکشب نگاه خسته مردی بروی من

لغزید و سست گشت و همانجا خموش ماند

تا خواستم که بگسلم این رشته نگاه

قلبم تپید و باز مرا سوی او کشاند



نومید و خسته بودم از آن جستجوی خویش

با ناز خنده کردم و گفتم بیا، بیا

راهی دراز بود و شب عشرتی به پیش

نالید عقل و گفت کجا می روی کجا



راهی دراز بود و دریغا میان راه

آن مرد ناله کرد که پایان ره کجاست

چون دیدگان خسته من خیره شد بر او

دیدم که می شتابد و زنجیریش به پاست



زنجیریش بپاست، چرا ای خدای من

دستی بکشتزار دلم تخم درد ریخت

اشگی دوید و زمزمه کردم میان اشگ

«زنجیرش بپاست که نتوانمش گسیخت»



شب بود و آن نگاه پر از درد می زدود

از دیدگان خسته من نقش خواب را

لب بر لبش نهادم و نالیدم از غرور

«کای مرد ناشناس بنوش این شراب را»



آری بنوش و هیچ مگو کاندر این میان

در دل ز شور عشق تو سوزنده آذریست

ره بسته در قفای من اما دریغ و درد

پای تو نیز بسته زنجیر دیگریست



لغزید گرد پیکر من بازوان او

آشفته شد بشانه او گیسوان من

شب تیره بود و در طلب بوسه می نشست

هر لحظه کام تشنه او بر لبان من



ناگه نگاه کردم و دیدم به پرده ها

آن نقش ناشناس دگر ناشناس نیست

افشردمش بسینه و گفتم بخود که وای

دانستم ای خدای من آن ناشناس کیست

یک آشنا که بسته زنجیر دیگریست

سینی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.cabletray.ir

سلام
وبلاگتونو دیدم
خوشحال میشیم به وب سایت ما هم سر بزنید
منتظرتونیم
با تشکر
www.cabletraty.ir

حامد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://www.freeandroid.blogsky.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام " بهترین برنامه ای رایگان اندروید " لینک کن بعد خبرم کن متشکر از وبلاگ خوبت.

www.freeandroid.blogsky.com

نگین دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

ترجمه کردنت به درد عمه ات می خوره

زرتشت دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ http://gominam19.blogfa.com

ممنون

shakila چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

salam be khatere post mamnoon vali mishe khahesh konam in musico ghat konin hamash ba musici ke goosh midim ghati mishe asabi mikone mamnoon

سلام دوست من.
ای کاش آدرس می ذاشتی.
پایین وب منوی ترانه هست.وقتی موزیک گوش می دی ترانه ی وبم رو استپ کن که شنیده نشه.

عاشق جاستین چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

گو تو روحت نترس جاستینم ازت متنفره

ممنون بابت توهین دوست من.
موفق باشی.

سلنا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

خیلی عالی بود اماچند جاش اشتباه بود

sara سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

عزیزم باید اینو بپذیری که اینجوریbabiرو می نویسن

Dark girl شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

عزیـــــــزم از ترجمه خوبت ممنونم امیدوارم کارای بیشتری بزاری.

دمت واقعا ولرمــــــــــم

zhr شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

پس سلنا مکزیکیه؟! واییییییییییییییییییییی میگفتم چقدر شبیه اوناس. هر چی بزرگ تر میشه بیشتر شبیه مکزیکیا میشه

یاسمن یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

عالی بود ممنون راستی اهنگwhiplash hit the light who says رو حتما بزار .(بامعنی) مر30.کد امنیتی ات هم افتضاحهههههههههههههههههههه

m.t سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://selenagomez246

عزیزم عالی بود مخصوصا اینکه اگه بااهنگ خود سلنا گله گوش بدی.پیش منم بیا

nahal چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://NAHAL0506.BLOGFA.COM

its good,thanks.come with me

selena پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ

Oh my god thank you so much

donya پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.eshghobikhial.blogfa.com





kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssss

narges یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

مرسی

انی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

مر30عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد