حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تمام روز...

تمام روز نگاه من 

به چشمهای زندگیم خیره گشته بود 

به آن دو چشم مضطرب ترسان 

که از نگاه ثابت من میگریختند 

و چون دروغگویان 

به انزوای بی خطر پناه میآورند. 

 

                                                                               فروغ فرخزاد 

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم. 

 *بالاخره بلاگ اسکای درست شد!حالا تا بیام وبه این شکل جدید پنل  

مدیریت عادت کنم,حتما پیر شدمه!

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

با داستان از شام خبری نیست به روزم ومنتظر شما ممنونم

راحیل پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام

خیلی زیبا بود
من عاشق فروغ و نوشته هاشم


سبز سبز و موفق باشید

shiva پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

اصـــــلا به روی خـــودم هـــــم نمے آورم که نیـــستی
هـــــر روز صبـــــح
شـــماره ات را مےگـــیرم
زنـــــی می گوید: دســتگــاه مشـــترک …
حرفــــش را قــطــع مےکنم
صدایـــت چرا انقـــدر عـــوض شـــده عزیـــزم؟
خوبی؟ ســــرما که نخورده ای؟
مے دانی دلـــم چقـــدر بـــرایـــت تنـــگ شـــده است؟
چنـــد ثانیــه ای ســـکوت مے کنم
من هـم خـــوبم
مزاحــمت نمے شوم
اصـــلا به روی خـــودم هـــم نمے آورم کـه نیــســتی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد