حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LOST IN PARADISE,ترانه ای از EVANESCENCE

I’ve been believing

من به چیزی که خیلی دور بود

In something so distant

ایمان داشتم

As if I was human

انگار که انسان هستم

And I’ve been denying

و این احساس ناامیدی رو

This feeling of hopelessness

انکار کرده ام

In me - in me

درون خودم,درون خودم

All the promises I made

تموم قولهایی که دادم

Just to let you down

تا فقط ناامیدت کنم

You believed in me but I’m broken

تو به من ایمان داشتی اما من آسیب دیده ام

(Chorus)

قسمت همخوانی

I have nothing left

چیزی برام نمونده

And all I feel is this cruel wanting

و تموم چیزی که حس میکنم این خواسته ی ناعادلانه ست

We’ve been falling for all this time

تموم این مدت در حال سقوط بوده ایم

And now I’m lost in paradise

و حالا من گمشده ای در بهشت هستم

As much as I'd like

به همون اندازه که میخوام

The past not to exist

گذشته دیگه وجود نداشته باشه

It still does

وجود داره

And as much as I’d like

و به همون اندازه که میخوام

To feel like I belong here

احساس کنم به اینجا تعلق دارم

I’m just as scared as you

منم به اندازه ی تو میترسم

(Chorus)

قسمت همخوانی

Run away, run away

فرار کن,فرار کن

One day we won’t feel this pain anymore

یه روز دیگه این درد رو حس نخواهیم کرد

Take it all away

همه ی سایه هات رو

Shadows of you

با خودت ببر

Cause they won’t let me go

چون اون ها نمیذارن من برم

(Chorus)

قسمت همخوانی

Alone and lost in paradise

تنها و گمشده در بهشت 

 

 *برای دونستن بیشتر از اوا,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه بخوام یه زن رو توی راک اسم ببرم که دوسش دارم,اون آمی 

(اوانسنس اسم گروهشونه,اسم خود خواننده آمی لی) هست. 

 *همیشه وقتی خواننده ای تقریبا تمام ترانه هاش یه جورایی غمه, 

به گذشته ش رجوع کنین!می دونین اوانسنس که می شه اسم 

گروهشون,یعنی زوال تدریجی؟وقتی که آمی لی بچه بوده,یه روز توی 

مدرسه(دقیقا خاطرم نیست چطور!) جلو چشش,خواهر کوچیکشو 

می کشن.حتی ترانه ای هم بعدها واسه خواهرش خوند.هیچ وقت 

نتونست این ترانه رو به صورت زنده اجرا کنه!یه بار تو یه کنسرت سعی 

کرد,وسطاش انقد گریه کرد که خود تماشاچیا ازش خواستن دیگه 

ادامه نده! 

 *ترانه ی مای هرت ایز بروکن رو دیوانه وار دوست دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

vaghan marekas man kheiy evanescence ro dust daram
azat kheily mamnoonam

End Of The Line دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://end-of-the-line.persianblog.ir/

سلام
این اپتو دیدم گفتم بگم که خواهر اِمی لی مریض شد مرد و اونو جلوی چشش نکشتن!
اِوَنِسِنس هم به معنای محو شدنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد