حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عشق برتر...

  آن نوع از عشق که فراتر از بدن و جسم ماست,هنگامی ظهور  

می کند که با تمام وجود -و نه تنها با جسم خود- به معشوق عشق  

بورزیم.این عشق برتر تنها هنگامی خود را نشان می دهد که با فکر  

و ذهن و قلب و روح خود,به فکر و ذهن و قلب و روح معشوق عشق 

بورزیم,سپس تمامی سلول های بدن ما از عشق به معشوق خواهد  

لرزید.این همان عشقی است که در ایثار و از خودگذشتگی نهفته  

است. 

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

 *حتما کتاب های "رازهایی درباره ی مردان" و "رازهایی درباره ی زنان"  

رو بخونین. 

 *توی مقدمه ی کتاب نوشته بود:اول کتاب مربوط به خودتون رو بخونین!و  

من اولش خیلی خندیدم!ولی وقتی خوندم فهمیدم با این کار می خوا 

ست بگه:تو که از خودت انقد بی اطلاعی,وای به حال اطلاعاتت در مورد 

جنس مخالف! 

 *حقیقتا بعد از این کتاب,خیلی شناختم در مورد جنس مخالف بیشتر 

شد.خیلی! 

 *دیگه به چه زبونی بگم کتاب خوبیه؟خو برید بخونیدش دیگه!اه! 

 *اینم لینک هر دو کتابواسه این که بهونه ای واسه نخوندنش نباشه!: 

 رازهایی درباره ی زنان و رازهایی درباره ی مردان  

 *روز کارگر و معلم رو از صمیم قلب تبریک می گم.

 *در مورد مطلب "سلام بی سلام!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 4 + ارسال نظر
راژین پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.navazeshekhiyal.blogfa.com

سلام دوسته قدیمی
سراغه ما نمیایی

حمدالله لطفی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://shabanehaye-bito.blogfa.com/

سلام و تشکر از دعوت شما
خواندمتان
موفق باشید


.

ابی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://ibeballa.blogfa.com

تنهاییم را با تو قسمت می کنم
سهم کمی نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی
غم آنقدر دارم که می خواهم تمام فصل ها را بر سفره رنگین خود بنشانمت
بنشین
غمی نیست
[گل][گل][گل][گل][چشمک][چشمک][چشمک]
سلام.وب قشنگ و زیبایی داری.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.خبرشو بده تا منم لینک کنم.مرسی

مژگان دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

از خود گذشتگی خیلی مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد