حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای کاش...

ای کاش می توانستم بگویم که با من چه می کنی 

تو جانی در جانم می آفرینی 

تو تنها سببی هستی که به خاطر آن, 

روزهای بیشتر,شب های بیشتر و سهم بیشتری از زندگی می خواهم 

تو به من اطمینان می دهی که فردایی وجود دارد. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست. 

 *دیشب شدیدا مریض بودم که نیومدم! 

 * در مورد مطلب "سلام بی سلام!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 6 + ارسال نظر
خبرنگار۲۰۱۲ سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.2012ttt.blogfa.com

سلام:روز بخیر

ماه بانو سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

گـــاهـــی تـــو … گـــاهـــی یــاد تـــو … گـــاهـــی هــــم غــــــــم تــــو … آخـــر ایـن “ تـــو ” کـــار مــرا تـــمام مـــی کـــند !

راحیل سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام...

به نام مقدس مادر آپم

shiva سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

hesse sabze bi marefat

.............. چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

شک نکن
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش....

مژگان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

فردا...
خیلی زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد