حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HEART ATTACK,ترانه ای از DEMI LOVATO

Puttin’ my defences up

دارم همه ی دیوارهای دفاعیم رو بالا میکشم

Cause I don’t wanna fall in love

چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that

اگه عاشق بشم

I think I’d have a heart attack

فکر کنم سکته میکنم

Never put my love out on the line

من هیچوقت تا حالا عشقم رو در معرض نمایش قرار ندادم

Never said yes to the right guy

هیچوقت به هیچ پسری حتی یه پسر مناسب هم آره نگفتم

Never had trouble getting what I want

هیچوقت برای به دست آوردن چیزی که میخوام با مشکل رو به رو نشدم

But when it comes to you, I’m never good enough

ولی حالا که نوبت [به دست آوردن] تو شده،به اندازه ی کافی برای اینکار خوب نیستم

When I don’t care

وقتی واسه م مهم نباشه

I can play ‘em like a Ken doll

میتونم مثل عروسک 'کن' باهاشون بازی کنم

Won’t wash my hair

من موهامو نمیشورم

Then make them bounce like a basketball

تا بتونم شبیه [تور] بسکتبال بالا بدمشون

But you make me wanna act like a girl

ولی تو منو وادار به این میکنی که بخوام دخترونه رفتار کنم

Paint my nails and wear high heels

ناخنهامو با لاک طراحی کنم و کفش پاشنه بلند بپوشم

Yeah, it’s you, make me so nervous

آره،این تویی که اینقدر منو مضطرب میکنی

Then I just can’t hold your hand

ولی من حتی دستتو هم نمیتونم بگیرم

You make me glow, but I cover up

تو باعث میشی من قرمز بشم،ولی خودمو میپشونم

Won’t let it show, so I’m

نمیذارم مشخص بشه،بخاطر همینم

Puttin’ my defences up

دارم دیوارهای دفاعیم رو بالا میکشم

Cause I don’t wanna fall in love

چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that

اگه عاشق بشم

I think I’d have a heart attack x3

فکر کنم سکته کنم

Never break a sweat for the other guys

بقیه ی پسرها واسه ی من کمترین ارزشی هم ندارن

When you come around, I get paralyzed

ولی وقتی تو میای اینجا،انگار فلج میشم

And everytime I try to be myself

و هردفعه که میخوام خودم باشم

It comes out wrong like a cry for help

همه چیز به هم میریزه و تبدیل به گریه ای میشه که کمک میخواد

It’s just not fair

این انصاف نیست

It’s more trouble than if others were

تو از همه پردردسرتری

I gasp for air

دارم واسه ی هوا نفس نفس میزنم

It feels so good, but you know it hurts

خیلی حس خوبیه،ولی خودت میدونی که چقدر عذابم میده

But you make me wanna act like a girl

ولی تو منو وادار به این میکنی که بخوام دخترونه رفتار کنم

Paint my nails and wear high heels

ناخنهامو با لاک طراحی کنم و کفش پاشنه بلند بپوشم

Yeah, it’s you, make me so nervous

آره،این تویی که اینقدر منو مضطرب میکنی

Then I just can’t hold your hand

ولی من حتی دستتو هم نمیتونم بگیرم

You make me glow, but I cover up

تو باعث میشی من قرمز بشم،ولی خودمو میپشونم

Won’t let it show, so I’m

نمیذارم مشخص بشه،بخاطر همینم

Puttin’ my defences up

دارم دیوارهای دفاعیم رو بالا میکشم

Cause I don’t wanna fall in love

چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that

اگه عاشق بشم

I think I’d have a heart attack x3

فکر کنم سکته کنم

The feelings I lost in my love

احساساتی که توی عشقم از دست دادم

They’re gone and I’m not giving up

دیگه برنمیگردن،ولی من تسلیم نمیشم

And there’s no one else to blame

و هیچکسو ندارم که مقصرش کنم

So instead I’ll take off in a run

پس به جای این کار با دو فرار میکنم

I’m playing too close to the sun

خیلی به خورشید نزدیکم

And I’m burst into glow

و یهو یه نور تبدیل میشم

You make me glow, but I cover up

تو باعث میشی من قرمز بشم،ولی خودمو میپشونم

Won’t let it show, so I’m

نمیذارم مشخص بشه،بخاطر همینم

Puttin’ my defences up

دارم دیوارهای دفاعیم رو بالا میکشم

Cause I don’t wanna fall in love

چون نمیخوام عاشق بشم

If I ever did that

اگه عاشق بشم

I think I’d have a heart attack x3

فکر کنم سکته کنم 

 

 *برای دونستن بیشتر از دمی,اینجا کلیک کنین.  

 *خیلی این ترانه رو دوس دارم. 

 *چنتا ترانه بیشتر ازش نشنیدم.ولی تو همین چنتا هم میشه فهمید 

خواننده ی خوبیه! 

 *حرارتی که توی صداش هست,مصنوعی نیست! 

 *حتما زندگی نامه ش رو بخونین(واستون چند خط بالاتر گذاشتم!).من 

الکی توصیه نمی کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد