حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

همه می دانند...

همه می دانند 

همه می دانند 

که من و تو از آن روزنه ی سرد عبوس 

باغ را دیدیم 

و از آن شاخه ی بازیگر دور از دست 

سیب را چیدیم. 

 

                                                                                       فروغ فرخزاد 

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

 *فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://bahareh1369.blogfa.com

گــ ـوشهایـ ـم را مـی گیــ ـرم و چـ ـشـم هـ ـایم را می بـنـ ـدم

ولـ ـی ( ... )

حـ ـریـف افـ ـکارم نـ ـمی شـ ـوم

چـ ـقدر درد نـ ـاک اسـ ـت

” فـ ـهــمـیـ ـدن “

shiva یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . .
upam bia
az matlabetam kheily khosham umad

سیما یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

مژگان سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

ما فڪر میڪنیـم بدتـریـטּ درد ؛
اَز دستـ ـ ـ ـ دادטּ ڪسیہ ڪہ دوستـش داریم !
اَمّــ ــــا ….
حَقیقتـ ـ ـ ـ اینہ ڪہ :
اَز دستـ ـ ـ دادטּ خـودمـوטּ ،
و اَز یــاد بُردטּ اینڪہ ڪے هستیـم و چقدر اَرزش داریم ؛
گاهے وقتہا خیلے دردنــاڪ تـره … !.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد