حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نگرد نیست!...

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: 

ما را تمام لذت هستی به جستجوست. 

پویندگی تمامی معنای زندگی ست. 

هرگز 

"نگرد! نیست" 

سزاوار مرد نیست... 

 

                                                                                  فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *همین طور شعر پر کن پیاله را! 

 *در مورد مطلب "حس نوروزی من!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوعدنان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://abooadnan.blogsky.com

عمو از پناهی چیزی نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد