حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

هوس ِ بودن...!

 براستی احساس شادی ام از زیستن چنان نیرومند است که گاه به 

تردید می افتم و از خود می پرسم که آیا هوس ِ بودن، حتی اگر نبودم، 

در من وجود نمی داشت؟... خطی بر گذشته کشیدم، و همه چیز را 

از لوح خاطر زدودم. دیگر همه چیز تمام شد!... 

 

                                                                        آندره ژید 

                                                                    مائده های تازه 

 

 *برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

 *مائده های زمینی! 

 *یادتونه؟یکی از کتاب های ادبیات راهنمایی بود؟ 

 *مائده های تازه یه کتاب جداگونه از مائده های زمینی هست ها! 

 *در مورد مطلب "حس نوروزی من!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد فتحی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

ای کـ ـاش

آری ! ای کــ ـاش

ای کـ ـاش هنوز "من" من نبودم .

«مردتنهایی»

بشقساهی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.farshid-mis.blogfa.com

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

asman چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سال نوتون مبارک
مطالبت قشنگن اما کاش تو همین صفحه اصلی همشو بنویسی دیگه ادامه مطلب نذاری

مژگان پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

قدر لحظه هامونو بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد