حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بهترین لحظه ها...

بهترین لحظه های روز و شبم 

لحظه های شکفتن سحر است 

که سیاهی شکسته 

پا به گریز 

روشنایی گشوده بال و پر است. 

 

                                                                                  فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *همین طور شعر پر کن پیاله را!

نظرات 5 + ارسال نظر
منصور یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام دوست خوبم ممنونم که اشاره ای به این سه نقطه من داشتی اما در نگارش داستانی این سه نقطه معنی دارد که به ان وظیفه تعلیق می گویند که نویسنده مخصوصا از ان استفاده می کند برای این که جلوگیری شود از ادامه یک عبارت که ذکر ان موجب دراز شدن متن می شود ویا اینکه خواننده داستان می تواند ادامه انرا حدس بزند ومن برای اینکه عبارت طولانی نشود ونیز مخاطب خود ادامه را می داند از این سه نقطه(...) یا تعلیق و یا ایجاز استفاده می کنم بهر صورت با زهم ازت تشکر دارم موفق باشید .

منصور یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ق.ظ

سلامی دوباره ویاد اوری این مطلب که ما در دستور نگارشی سه نقطه ای داریم که در ابتدای جمله می اید وان نقل قولی است که ادامه ان نقل قول به دلیلی قطع شده که نویسنده باید از سه نقطه استفاده کند در مورد اشاره ای داشتی به بعضی از دوستان که نخوانده صرفنا تائیدیه و یا تعریفی قید می کنند چه چیزی می توانم اشاره کنم جز اینکه امید که داستان را خوانده و احیانا سوالی مثل شما از من داشته باشند. که به پاسخگوی ان مشغول... باز هم بی نهایت از لطف شما ممنون وسپاسگذارم

بهاره یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ http://shere-bahar.blogfa.com

هر روز بی رنگ تر می شوم



مثل چادرم



مثل قبر مادر بزرگ



مثل عکس تو



کنار تنهایی من
...
سلام به روزم

سیما یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

و عشق تنها عشق تو را به گرمی یک سیب میکند مانوس و عشق تنها عشق مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد مرا رساند به امکان یک پرنده شدن...




مژگان یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

آفرین به انتخابت
آهنگت هم قشنگه.من که از طرفدارای سیروانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد