حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LULLABY,ترانه ای از NICKELBACK

Well I know the feeling Of finding yourself stuck out on the ledge

اره من حسی رو که وقتی خودتو لبه تیغ میبینی گیر کردی رو میشناسم

And there ain’t no healing From cutting yourself with the jagged edge

و دیگه هم جای اون لبه ها که بریدنت خوب نمیشه

I’m telling you that

دارم میگن اینارو بهت

Its never that bad

اونقدارم بد نیس

Take it from someone whose been where you’re at

این از یه نفری که فبلا اینو تجربه کرده قبول کن

Laid out on the floor And your not sure

تو اونو رو زمین گذاشتی و مطمئن نیستی

You can take this anymore

تو بیشترم میتونی تحملش کنی

So just give it one more try To a lullaby

فقط به بار دیگه تلاش کن لالای بخونی

And turn this up on the radio

و یه موسیقی بذار و گوش کن

If you can hear me now

اگه حالا میتونی صدام رو بشنوی

I’m reaching out

من دیگه میکشم کنار

To let you know that you’re not alone

تا بدونی که بازم تنها نیستی

And you can’t tell

و تو نمیتونی بگی

I’m scared as hell

که از جهنم میترسم

Cause I can’t get you on the telephone

چون من نمیتونم دیگه با تلفن بت زنگ بزنم

So just close your eyes

پس فقط چشم هات رو ببند

Well honey here comes a lullaby

خوبه عزیزم  حالا لالایی بخون

Your very own lullaby

تو خیلی خوب بلدی لالای بگی

Please let me take you

ترو خدا بذار تورو ببرم …

Out of the darkness and into the light

بیرون از تاریکی ها به سمت نور

Cause I have faith in you

چون من بهت ایمان دارم

That you’re gonna make it through another night

که تو قصد داری این کار رو شب های دیگه هم انجام بدی

Stop thinking about

دیگه بس کن از فکر کردن درباره …

The easy way out

جا خالی کردن

There’s no need to go and blow the candle out

هیچ احتیاجی نیست که بری و شمع هارو خاموش کنی

Because you’re not done

چون تو تنها نیستی

You’re far too young

تو هنوز خیلی جوونی

And the best is yet to come

و بهترین ها تازه میار سراغت

So just give it one more try To a lullaby

فقط به بار دیگه تلاش کن لالای بخونی

And turn this up on the radio

و یه موسیقی بذار و گوش کن

If you can hear me now

اگه حالا میتونی صدام رو بشنوی

I’m reaching out

من دیگه میکشم کنار

To let you know that you’re not alone

تا بدونی که بازم تنها نیستی

And you can’t tell

و تو نمیتونی بگی

I’m scared as hell

که از جهنم میترسم

Cause I can’t get you on the telephone

چون من نمیتونم دیگه با تلفن بت زنگ بزنم

So just close your eyes

پس فقط چشم هات رو ببند

Well honey here comes a lullaby

خوبه عزیزم  حالا لالایی بخون

Your very own lullaby

تو خیلی خوب بلدی لالای بگی

Well everybody’s hit the bottom

خوبه که همه به انتها فکر کنن

And everybody’s been forgotten

و همه همه چیزای بد رو براموش کنن

When everybody’s tired of being alone

وقتی که هر کسی از تنها بودن خسته بشه

Yeah everybody’s been abandoned

اره همه یه روزی تنها و بیکس میشن

And left a little empty handed

و براشون یه دست کوچیک خالی میمونه

So if you’re out there barely hanging on

پس اگه بکشی کنار برات خیلی بد تموم میشه

So just give it one more try To a lullaby

فقط به بار دیگه تلاش کن لالای بخونی

And turn this up on the radio

و یه موسیقی بذار و گوش کن

If you can hear me now

اگه حالا میتونی صدام رو بشنوی

I’m reaching out

من دیگه میکشم کنار

To let you know that you’re not alone

تا بدونی که بازم تنها نیستی

And you can’t tell

و تو نمیتونی بگی

I’m scared as hell

که از جهنم میترسم

Cause I can’t get you on the telephone

چون من نمیتونم دیگه با تلفن بت زنگ بزنم

So just close your eyes

پس فقط چشم هات رو ببند

Well honey here comes a lullaby

خوبه عزیزم  حالا لالایی بخون

Your very own lullaby

تو خیلی خوب بلدی لالای بگی

Well honey here comes a lullaby

خوبه عزیزم  حالا لالایی بخون

Your very own lullaby

تو خیلی خوب بلدی لالای بگی 

 

 منبع:http://www.mihanlyrics.com 

 

 *برای دونستن بیشتر از نیکل,اینجا کلیک کنین. 

 *توی راک,و سبک راک,بهش نمره ی قبولی می دم. 

 *من به شخصه راکی که زیاد خشن نباشه رو بهتر دوس دارم! 

 *با وجود این که سبکش راک هست,ولی خیلی از ترانه هاش در مورد 

عشق و  دوس داشتن و ... هست! 

 *قبلا ترانه ی TRYING NOT TO LOVE YOU رو ازش تو وب گذاشته بودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرید شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.caferoogar.blogfa.com

سلام ممنونم که بهم سر زدی
ترانه ی زیبایی بود

آلکس سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

آقا یه دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد