حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:CLICHE,ترانه ای از ALEXANDRA STAN

I feel so good when I spend all my time with you 

خیلی احساس خوبی دارم هنگامی که تمام وقتم را با تو می گذرانم 

I feel so safe after all we’ve been going through 

بعد از تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتیم، خیلی احساس امنیت 

میکنمWhen I’m looking in your eyes 

وقتی در چشمهایت نگاه میکنم

I can see that you want me too 

میبینم که تو هم منرا می خواهی 

So go on, I feel so good when I spend all my time with you. 

پس ادامه بده، خیلی احساس خوبی دارم هنگامی که تمام وقتم را با 

تو می گذرانم 

When the night is gonna get to you 

وقتی شب به تو می رسد 

We’re gonna scream my love, even dance forever 

ما فریاد خواهیم کشید عشق من، حتی برای همیشه خواهیم رقصید 

And I’m gonna be in your groove 

من در زندگی تو خواهم بود 

I’m gonna dance with you until the night comes to an end. 

میخواهم با تو برقصم تا زمانی که شب به پایان برسد 

[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way? 

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟ 

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day 

عشق من، روز عالی است 

And when the night comes near we gonna need a replay 

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت 

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

I feel so good is gonna move me so close to you 

خیلی احساس خوبی دارم، من را به تو خیلی نزدیک می کند 

I feel so safe I could go all the way with you. 

خیلی احساس امنیت می کنم می توانم تمام راه را در کنارت بیایم 

When the night is gonna get to you 

وقتی شب به تو می رسد 

We’re gonna scream my love, even dance forever 

ما فریاد خواهیم کشید عشق من، حتی برای همیشه خواهیم رقصید 

And I’m gonna be in your groove 

من در زندگی تو خواهم بود 

I’m gonna dance with you until the night comes to an end. 

میخواهم با تو برقصم تا زمانی که شب به پایان برسد 

[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way? 

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟ 

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day 

عشق من، روز عالی است 

And when the night comes near we gonna need a replay 

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت 

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

Hush hush
Hush hush
Hush hush.
[Chorus]
Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

Hush hush, baby, don’t you want us to sway the same way? 

عشق من، نمی خواهی که در یک مسیر نوسان داشته باشیم؟ 

Hush hush, baby, it’s been a wonderful day 

عشق من، روز عالی است 

And when the night comes near we gonna need a replay 

و وقتی که شب به نزدیک برسد ما به تکرار احتیاج خواهیم داشت 

Hush hush, baby, don’t you know, we are not a cliché? 

عشق من، نمی دانی که ما کلیشه نیستیم؟ 

 

 منبع:http://lyricstranslate.com 

 

 *زندگی نامه ش نبود! 

 *ترانه ای الکساندرا,همگی ریتمیک و پر زرق و برقن! 

 *از این پوشش های نامتعارف و ... خوشم نمی یاد!ترانه باید خودش 

حرفی برای گفتن داشته باشه! 

 *با این توصیفات,هیچ وقت فک نمی کردم ترانه ای ازش پیدا کنم که 

معنا هم داشته باشه!ولی شد! 

 *چقد جدیدا تو ترانه ها می گن:هاش!هاش!

نظرات 4 + ارسال نظر
Mahsa شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://born-with-me.blogfa.com/

خیلی قشنگ بود...
ترانه باید خودش حرفی واسه گفتن داشته باشه!
موافقم شدِِِِِِِیـــــــد!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

ادمین عزیز معنی hush-hush
رو تو ترجمه ننوشتین
hush-hush به معنی خفه شو هس

به تو چه هاااااااااااااااااااااا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://selenayeman.blogfa.com

سلام وبت خوب بود راستی hush hush یعنی خفه شو به هر هال مرسی به من هم سری بزن

aseman پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://monmer.blogfa.com

وب قشنگی داری به وب منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد