حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:CALL MY NAME,ترانه ای از CHERYL COLE

در حال پخش از وب: 

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

You got me confused by the way I change

طوری که عوض میشم منو گیج میکنی

How'd you think I feel when you call my  name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

My name, say my name baby

اسمم، اسمم رو بگو عزیزم

Yes I love you say for the way I know we've been apart

بله دوست دارم جوری که میدونم بگی که ار هم جدا بودیم

It's an endless circle of poison arrow to my heart

دایره بی پایانیه که به طرف قلبم پرتاب میشه

Saying I-I-I

با گفتن اینکه من، من، من

I love what you do to me

کاری که باهام میکنی رو دوست دارم

Need you to stay with me

میخوام باهام بمونی

I-I-I

من، من، من

I love you too much to let go

آنقدر دوستت دارم که میزارم بری

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی چه احساسی دارم وقتی اسمم رو صدا میکنی

You got me confused by the way I change

طوری که عوض میشم منو گیج میکنی

How'd you think I feel when you call my name

وقتی اسمم رو صدا میکنی فکر میکنی چه احساسی دارم

My name, say my name baby

اسمم، اسمم رو بگو عزیزم

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

You got me confused by the way I change

طوری که عوض میشم منو گیج میکنی

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

My name, say my name baby

اسمم، اسمم رو بگو عزیزم

It's a constant thought of my baby taking up my time

یه فکر دائمیه که عشقم وقتم رو پر میکنه

It's enough to vision of you that's playing on my mind

تصویرت که داره در ذهنم بازی میکنه کافیه

Saying I-I-I

با گفتن اینکه من، من، من

I love what you do to me

کاری که باهام میکنی رو دوست دارم

Need you to stay with me

میخوام کنارم بمونی

I-I-I

من، من، من

I love you too much to let go

آنقدر دوستت دارم که میزارم بری

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی چه احساسی دارم وقتی اسمم رو صدا میکنی

You got me confused by the way I change

طوری که عوض میشم منو گیج میکنی

How'd you think I feel when you call my name

وقتی اسمم رو صدا میکنی فکر میکنی چه احساسی دارم

My name, say my name baby

اسمم، اسمم رو بگو عزیزم

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

You got me confused by the way I change

طوری که عوض میشم منو گیج میکنی

How'd you think I feel when you call my name

فکر میکنی وقتی اسمم رو صدا میکنی چه احساسی دارم

My name, say my name baby

اسمم، اسمم رو بگو عزیزم

Oh when you call my name

اوه وقتی اسمم رو صدا میکنی

Oh oh oh

اوه، اوه، اوه

Oh when you call my name

اوه وقتی اسمم رو صدا میکنی

Oh oh oh

اوه، اوه، اوه

Say my name baby

اسمم رو بگو عزیزم

Oh when you call my name

اوه وقتی اسمم رو صدا میکنی
Oh oh oh

اوه، اوه، اوه

Oh when you call my name

اوه وقتی اسمم رو صدا میکنی

Oh oh oh

اوه، اوه، اوه

Say my name baby

اسمم رو بگو عزیزم. 

 

 منبع:http://lyricstranslate.com 

 

 *تو ویکی پدیا صفحه ش ف... شده بود!

 *این ترانه و ترانه ای که با ویلیام خونده رو دوست دارم. 

 *از شریل و تیلور زیباتر هم هست؟! 

نظرات 4 + ارسال نظر
ی دوس یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود این ترانه
مقسی

مژگان چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.Mahivamah.mihanblog.com


مررررررررررررررررررررر۳۰
خیلی خوب بود.معنی خوبی هم داره

sahra یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.royaye-abi-man.blogfa.com

خیلی قشنگه من خیلی وقته دنبال دانلود این آهنگ هستم ولی نمیتونم دانلودش کنم!!!!!!

ساغر شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://fereshteyebigharar.blogfa.com

واقعا خوب بوى مرسی
راستی اسم اهنگی که از وبلاگت پخش میشه چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد